آیت الله علم الهدی:

سازش با دشمن را تعامل با دنیا توجیه می‌کنند/ سازش با انگلیس منافی اصل مقاومت است

امام جمعه مشهد بیان داشت: متاسفانه این هفته در کشورمان شاهد حضور نخست وزیر انگلیس و ملاقات او با مسئولان نظام بودیم که این منافی با اصل مقاومت در انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۰۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد مقدس که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه این هفته در کشورمان شاهد حضور نخست وزیر انگلیس و ملاقات او با مسئولان نظام بودیم که این منافی با اصل مقاومت در انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به حمایت‌های همیشگی دولت انگلیس از جنایات آمریکا و اذنابش در منطقه، افزود: دولت انگلیس که با آمریکا در همه جنایاتشان همدست است، به کشورمان می‌اید و به قول آقایان که دنبال تعامل هستند و مسؤولان ما یک کلمه هم به ایشان نگوید چرا از عربستان حمایت می‌کنید؟ تنها کسی که این حرف را زد، دبیر شورای عالی امنیت ملی بود که خاک خورده جبهه هاست.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: آقایان در توجیه این ملاقات می‌گویند آن‌ها هم پیمان ما در برجام هستند این در حالی است که او آمده تا دو جاسوس خود را از دست شما نجات دهد.

وی عنوان داشت: این وزیرخارجه انگلیس ذاتا فردی پلیدی است که در مطبوعات این کشور او را به عنوان بوریس دلقک، زنباره و دیوانه می‌شناسند و رهبر معظم انقلاب انگلیس را جاده صاف کن امریکا عنوان می‌کنند.

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه سازش با دشمن با اصل مقاومت سازگار نیست، گفت: مایه تاسف است که سازش با دشمن را با رنگ و لعاب تعامل با دنیا توجیه می‌کنند.

وی ابراز داشت: یکی دیگر از اتفاقات هفته اخیر این بود که موگرینی گفته بود «ایران قصد داشت از توافق هسته‌ای با ۵+۱ برای منازعات سیاسی داخلی استفاده کند» و همچنین گفته بود که «در مقدمه برجام آمده که این توافق می‌تواند مسیر توافقات بیشتر در منطقه را فراهم کند و آن جمله به درخواست ایران گنجانده شده است. من این راز را فاش می‌کنم.».

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: حال سؤال ما از مسئولان کشور این است که شما که امین این ملت بودید و رهبر معظم انقلاب به شما اعتماد کردند، چنین بندی را در این متن گنجانده اید؟

وی در پایان گفت: شما ملت بصیر و پایبند به دین و انقلاب ایران اجازه خطا و خیانت به برخی جریانات را در کشور ندهید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها