خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد قزوین:

انقلابی گری، سرلوحه اقدامات مسئولین باشد

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد قزوین اذعان کرد: امروز شاهد آن هستیم که بعضی از مدیران رده بالا بروز و ظهور انقلابی خوبی ندارند و اگر با اندیشه اینگونه افراد مقابله نشود تفکر انقلابی در میان سایرین نیز شکل نگرفته است.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۶۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

حجت‌الاسلام حیدری مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین و میزان عملکرد به منویات رهبری در این سال‌ها اظهار کرد: در سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین هر چند به همه منویات رهبری عمل نشده‌است ولی در عین حال بسیاری از مباحث با جدیت دنبال شده‌اند.
وی تصریح کرد: خدمتگزار بودن مسئولان برای مردم و همچنین انقلابی بودن مسئولین دو مورد از مهم‌ترین تاکیدات مقام معظم رهبری در این سفر بود که نیاز است در راس امور قرار بگیرد.
این مسئول درخصوص اهمیت خدمتگزار بودن مسئولین برای مردم تبیین کرد: برخورد از بالا به پایین و ناشایست مسئولین با مردم، حرکت‌های رژیم طاغوتی در دوران پیش از انقلاب و همچنین برخورد برده‌گونه مسئولان با مردم از محرک‌های اصلی شکل‌گیری انقلاب بود و امروز لازم است مسئولین به این موضوع توجه داشته باشند و اجازه بازگشت به عقب را به فرصت‌طلبان ندهند.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد قزوین در ادامه درخصوص اهمیت انقلابی بودن مسئولین تشریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که بعضی از مدیران رده بالا بروز و ظهور انقلابی خوبی ندارند و اگر با اندیشه اینگونه افراد مقابله نشود تفکر انقلابی در میان سایرین نیز شکل نگرفته است.
حجت الاسلام حیدری در خاتمه با اشاره به اهمیت باور داشتن ارزش‌های انقلابی و دینی خاطرنشان کرد: امروز که سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان است، فرصت مناسبی می باشد که به دو اصل خدمت گزار بودن مسئولین و همچنین انقلابی بودن مسئولین و افراد بیش از پیش توجه شود.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها