خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

سفر رهبر انقلاب به استان برکات مادی و معنوی بسیاری داشت

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: سفر رهبر انقلاب به استان برکات مادی و معنوی بسیاری داشت و خوشبختانه امروز بیشتر مصوبات مطرح شده در این سفر عملیاتی شده است.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۹۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین و برکات این سفر اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین را می‌توان از دو زاویه مختلف برکات مادی و برکات معنوی مورد تحلیل و بررسی قرار داد.
وی در خصوص برکات معنوی این سفر تبیین کرد: حضور ایشان در استان قزوین به عنوان رهبر جهان اسلام و هم‌چنین بیانات ایشان در خصوص جایگاه استان و هم‌چنین امکانات و ظرفیت‌های استان قزوین بسیار امیدوارکننده بود.
این مسئول در ادامه با اشاره به برکات مادی این سفر ابراز داشت: سفر رهبر معظم انقلاب به استان سبب توسعه و پیشرفت استان قزوین در امور اجرایی بسیاری شد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین ادامه داد: حضور ایشان تاثیرات بسزایی را در ساخت بیمارستان‌ها، بزرگراه‌ها، انتقال آب به نقاط مختلف، بهره‌برداری بیشتر از آب سد طالقان داشته و هم‌چنین کارهای عمرانی بسیاری مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
حجت‌الاسلام معبودی در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیشتر مصوبات این سفر عملیاتی شده و چیزی روی زمین نمانده است.
1005/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها