جانشین سپاه میناب از اجرای برنامه های علمی پژوهشی به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۵۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سید حسن فاطمی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان میناب گفت: در راستای برگزاری هر چه بهتر و با شکوه تر هفته پژوهش و با هدف ایجاد انگیزه در بین دانشجویان و دانش آموزان مینابی، پس از تشکیل ستاد هفته پژوهش و برگزاری جلسات شورای پژوهشی برنامه های متنوعی از جمله فضا سازی دانش پژوهشی محیط ناحیه و حوزه های مقاومت،دیدار پژوهشگران با فرمانده سپاه شهرستان، تقدیر از پژوهشگران ، تقدیر از پژوهشگر و تجربه نگار نمونه، پخش کلیبپ و سخنرانیبرگزار می شود.

وی برگزاری مسابقه تجربه نگاری بین کارکنان، سرکشی از خانواده های معظم شهدای دانش و پژوهشی، برگزاری کارگاه تجربه نگاری، ارسال پیامک، سخنرانی و بازدید از پایگاه های علمی را از دیگر برنامه های اجرایی در طول هفته پژوهش عنوان کرد.

جانشین فرماندهی سپاه میناب افزود: ما باید فرهنگ سازی و نوعی نگاه ایجاد کنیم که برای هر قدم و عملی تحقیق و پژوهش و فکر کنیم و بعد آن را به مرحله اجرا برسانیم

وی بیان کرد: امیدوارم بتوانیم در این یک هفته پتانسیل‌های استان را نمایش دهیم و استعدادهای خوبی را شناسایی و در هدایت استعدادها نقش کلیدی را ایفا کنیم.

سرگرد فاطمی از راه اندازی 2 پایگاه علمی پژوهشی در این شهرستان خبرداد و گفت: باید بتوانیم با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی یک حرکت خوب و مفید را آغاز کنیم تا آیندگان آن را ادامه دهند.

فاطمی خاطر نشان کرد:هفته پژوهش از 25 آذرماه آغاز و تا یکم دیماه  ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/ز

 

ارسال نظرات