خبرهای داغ:
معاون آموزش متوسطه ناحیه یک آموزش و‌پرورش استان قزوین:

مسوولان استان برای نابغه زیست جهان چه کردند؟

قاسمی بیان کرد: آنچه تا کنون دیده شده تقدیر مسوولان استان ها از مدال آوران استانشان بوده و گاها این تقدیر با اهدا خودرو و هدایای نفیس بوده است اما این سوال پیش می آید که مسوولان استان قزوین برای نابغه زیست جهان چه کردند و جایگاه این نوابغ در استان٬ کجاست؟
کد خبر: ۸۹۶۳۶۵۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

ضیا قاسمی معاون آموزش متوسطه ناحیه یک آموزش و‌پرورش استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به عملکرد این معاونت بیان کرد: عملکرد این معاونت در حوزه آموزش در دو سال اخیر بسیار درخشان بوده و توفیقات بسیار خوبی در شاخص های آموزش و پرورش در حوزه آموزش کسب کرده است.
وی گفت: ناحیه یک در معدل خام کتبی دروس نهایی در خرداد ماه سال ۹۴ رتبه ۱۳۳ کشوری و در سال ۹۶ رتبه ۷۲ کشوری را کسب کرده که این امر نشان دهنده تلاش مثمر ثمر این معاونت در حوزه آموزش می باشد.
معاون آموزش متوسطه ناحیه یک آموزش و‌پرورش استان قزوین اظهار کرد: بر همین اساس استان قزوین از رتبه ۱۴ کشوری به رتبه ۸ کشوری ارتقا یافته است و این کسب رتبه موجب افتخار استان قزوین می باشد.
قاسمی با اشاره به شرکت دانش آموزان قزوینی در المپیادهای مختلف کشوری و بین المللی افزود: در بحث المپیاد در سال ۹۵ ناحیه یک برای اولین بار موفق به کسب یک مدال طلا زیست شناسی٬ دو مدال نقره در رشته کامپیوتر و یک مدال برنز در رشته ادبیات شد.
وی عنوان کرد: دانش آموز قزوینی٬ معین قاسمی یکی از اعضای تیم ایران در المپیاد جهانی زیست شناسی بود که به همراه تیم ایران در کشور انگلستان در شهر لندن، در این المپیاد شرکت کرد و موفق به کسب مدال نقره این مسابقات شد.
معاون آموزش متوسطه ناحیه یک آموزش و‌پرورش استان قزوین ادامه داد: آنچه تا کنون دیده شده تقدیر مسوولان استان ها از مدال آوران استانشان بوده و گاها این تقدیر با اهدا خودرو و هدایای نفیس بوده است اما این سوال پیش می آید که مسوولان استان قزوین برای نابغه زیست جهان چه کردند و جایگاه این نوابغ در استان٬ کجاست؟
قاسمی گفت: متاسفانه مسوولان استانی حمایتی از مدال آوران استان در عرصه های مختلف علمی نمی کنند و همین امر انگیزه دانش آموزان را برای دستیابی به مدارج بالای علمی در سطح کشور و بین المللی به حداقل رسانده است.
وی در پایان از مسوولان و مدیریت شهری خواست تا در راستای افزایش پتانسیل علمی دانش آموزان٬ آموزش و پرورش را در این امر یاری رسانند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها