سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: توجه به نقاط محروم از رسالت‌های اصلی سپاه پاسداران است و در طول سال با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران، بازدیدهای متعددی از روستاها و محلات محروم انجام گردیده و در این راستا تلاش می‌شود تا از تمامی ظرفیت‌های موجود برای حمایت از جوانان و توجه به مقوله مهم ازدواج بهره گرفته شود.
کد خبر: ۸۹۶۳۸۸۰
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

رسالت‌ اصلی سپاه پاسداران توجه به نقاط محروم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی ظهر امروز در جلسه کمیته تخصصی ستاد فرماندهی امور جوانان استان اردبیل که در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی رضازاده برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات روزافزون جوانان نیازمند پرهیز از هرگونه اقدام جزیره‌ای بوده و دستیابی به نشاط اجتماعی و کاهش آمار طلاق در بین خانواده‌ها نیازمند اجرای هرچه مناسب برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به صورت منظم و هماهنگ است.

وی با اشاره به اینکه راه بسیار زیادی را برای رسیدن به اهداف فرهنگی مدنظر در پیش داریم، افزود: اقدامات انجام پذیرفته دستگاه‌های مختلف در محور جوانان ارزشمند بوده، اما به هیچ عنوان کافی نخواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: سپاه و بسیج بر اساس وظایف ذاتی خود به صورت درون سازمان و فرابخشی برنامه‌های مختلفی را برای احصاء مشکلات خانواده‌ها و افزایش ازدواج‌های موفق انجام داده و این برنامه‌ها همچنان با قدرت و سرعت مناسب تداوم خواهد داشت.

عبدی با اشاره به اینکه توجه به نقاط محروم از رسالت‌های اصلی سپاه پاسداران است، بیان کرد: در طول سال با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران، بازدیدهای متعددی از روستاها و محلات محروم انجام گردیده و در این راستا تلاش می‌شود تا از تمامی ظرفیت‌های موجود برای حمایت از جوانان و توجه به مقوله مهم ازدواج بهره گرفته شود.

وی اظهار کرد: باید از ظرفیت مناسب صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی و مبلغان دینی در جلسات تخصصی بررسی مشکلات ازدواج و خانواده‌ها به خوبی استفاده شود و در این راستا سپاه و بسیج نیز از آمادگی کافی برای انجام هرگونه همکاری و تعامل با دستگاه‌های مرتبط برخوردار است.

ارسال نظرات