سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه شهرستان خلخال در گفتگو با «بسیج»:
فرمانده سپاه شهرستان خلخال گفت: جشن پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر گروه تروریستی داعش با سخنرانی سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در جبهه مقاومت در شهرستان خلخال برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۶۳۸۸۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

جشن پیروزی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،  سرهنگ جهان بخش عطایی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خلخال در گفتگو با «بسیج» گفت: ساعت 15 روز چهارشنبه 29آذرماه مراسم جشنی به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و نابودی داعش در مسجد جمعه شهرستان خلخال برگزار می شود.

وی در رابطه با هدف برگزاری این مراسم گفت:با توجه به پیروزی جبهه مقاومت و نا امیدی دشمنان جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزها و اهمیت بین المللی این پیروزی و شکست سنگین داعش از این جنگ و تبلیغ و شناساندن قدرت نیروهای مردمی "جبهه مقاومت اسلامی" و مخصوصا مدافعان حرم و تجلیل و قدردانی از این عزیزان است.

عطایی افزود: جا دارد برنامه های مختلفی و جشن های متنوعی در جهت شناساندن اهمیت این موضوع در سراسر کشور برگزار شود و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خلخال هم مثل سایر شهرستان ها اقدام به برگزاری جشن پیروزی جبهه مقاومت نیز کرده است تا مردم شهرستان خلخال به اهمیت پیروزی و قدرت نیروهای مردمی جبهه مقاومت پی ببرند.

عطایی گفت: همه رزمندگان، جانبازان و شهدای مدافع حرم آل الله یک هدف را به دنبال داشتند و آن هم مبارزه با ظلم و با بطل و دفاع از اسلام بود.

وی گفت: سخنران این مراسم ارزشی سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در جبهه مقاومت خواهد بود.

ارسال نظرات