خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

شیاطین مسلط بر دنیا به اختلافات در دنیای اسلام دامن زدند/ اسلام منادی وحدت بشریت

امام جمعه نهاوند گفت: امروز شیاطین مسلط بر دنیا به اختلافات در دنیای اسلام دامن زدند و داعش را برای دو هدف یکی نابودی توان امت اسلامی و دیگری بدنام کردن دین اسلام به وجود آوردند.
کد خبر: ۸۹۶۳۸۹۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

شیاطین مسلط بر دنیا به اختلافات در دنیای اسلام دامن زدند/ اسلام منادی وحدت بشریتبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جمع دانشجویان و روحانیون دانشگاه‌ها و حوزه های علمیه این شهرستان و به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله دکتر «محمد مفتح» و روز وحدت حوزه و دانشگاه در این خصوص اظهار داشت: با وجود دعوت خدا و رسول خدا(ص) و شرع و عقل به وحدت امت اسلامی در اوج اختلافات، آلت دست استکبار و آمریکا و صهیونیسم بین الملل و منافقین قرار گرفتیم منافقینی که به ظاهر مسلمان اما از جنایتکاران بالفطره ای هستند به نام داعش که با شعار «الله اکبر»، بدترین جنایات را مرتکب شدند که روی هیتلر و چنگیز و حجاج بن یوسف را هم سفید کردند.

وی افزود: امروز آل سعود به عنوان یک دولت اسلامی اما هم پیمان با صهیونیسم و دشمنان اسلام مشغول جنایت است.

امام جمعه نهاوند گفت: امروز امت اسلامی در بدترین وضعیت به سر می برند، به این معنا که آلت دست دشمن شده و به جان هم افتاده‌اند.

وی ادامه داد: این همه جنایت به نام اسلام و این لشکرکشی غرب، به عنوان خود آمریکا یا به عنوان داعش، برای حفظ جرثومه فساد اسرائیل در منطقه صورت گرفت و اگر این همه جنایت نکند امنیت اسرائیل به خطر می‌فتد.

مغیثی با بیان اینکه در چنین شرایطی، اسلام منادی وحدت بشریت است، گفت:همواره اسلام و دین، شرع و عقل ما را به وحدت دعوت می کند.

وی تصریح کرد: امروز شیاطین مسلط بر دنیا به اختلافات در دنیای اسلام دامن زدند و داعش را برای دو هدف یکی نابودی توان امت اسلامی و دیگری بدنام کردن دین اسلام به وجود آوردند.

امام جمعه نهاوند اضافه کرد: دشمنان به نام اسلام جنایت می‌کنند تا دنیا اسلام را از این منظر ببیند اما با مجاهدت مردم و نیروهای مردمی، ارتش عراق و سوریه به ویژه هدایت‌گری‌های ایران اسلامی این جرثومه های فساد نابود شدند اما اسرائیل به عنوان مرکز توطئه باقی است.

وی یادآور شد: هم انگلیس که موسس اسرائیل به حساب می آید و هم آمریکا که با همه توانش برای حفظ امنیت اسرائیل می کوشد امروز منشأ این اختلافات هستند.

مغیثی عنوان کرد:  در هر کشور، مملکت، حکومت و جمعیتی اختلاف و جنگ و دعوا ببینید، یقین بدانید پشت این قضیه دست آمریکا و صهیونیسم بین الملل و شیطان بزرگ است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات