خبرهای داغ:
طی دیدار مدیرکل بنیاد با مدیرکل راه و شهرسازی؛

نحوه‌ واگذاری زمین به ایثارگران بررسی شد

طی دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین با مدیرکل راه و شهرسازی استان نحوه‌ی واگذاری زمین به جامعه ایثارگران بررسی شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۰۳۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با مسعود حق‌لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین دیدار کرد.
در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: جامعه ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند که باید در راستای جبران ایثارگری‌های آنها تلاش کنیم.
وی با اشاره به اینکه همه مسوولان موظف به رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند، افزود: از جمله مشکلات آنها تامین مسکن است که بایستی در این راستا اقدامات لازم صورت گیرد.
در ادامه دیدار، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه در ارایه‌ی خدمات به جامعه ایثارگران تلاش می‌کنیم، گفت: طرح واگذاری زمین را به دقت پیگیری می‌کنیم تا با تحقق این مهم مشکل مسکن این قشر معظم جامعه برطرف گردد.
همچنین در این دیدار 14 گلزار شهدای استان قزوین که فاقد دسترسی به جاده بودند مورد بررسی قرار گرفت و مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین قول مساعدت در رفع این مشکل را داد.
در ادامه این دیدار، مصوبات سازمان ملی زمین مسکن ایثارگران در وزارت راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
گفتنی است: در این دیدار مقرر شد، یکصد و 5 قطعه زمین شناسایی شده به 315 نفر از جامعه ایثارگران واگذار شود، این قطعه‌ها 240 متری‌ست که به 3 نفر داده می‌شود.
زمین‌های یاد شده به جامعه ایثارگران در قزوین، الوند و محمدیه واگذار می‌شود و به مابقی جامعه هدف واجد شرایط بنیاد نیز به نوبت در مراحل بعدی واگذار خواهد شد.
طبق قانون یاد شده زمین به جامعه ایثارگران واجد شرایط اعم از جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و همسر و والدین شهدا واگذار می‌شود.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها