سید ساجد یعقوبی
نماینده ولی فقیه اردبیل در روستای بابک مغان:
نماینده ولی فقیه استان اردبیل گفت: امروز داعش اعلام می کند ایران سر مار است و باید ان را از بین برد و لذا سوریه و عراق مقدمه کار داعش بود و اگر سوریه شکست می خورد وارد عراق می شدند و اقدامات شدیدتری انجام می دادند اما با رشادت های جبهه مقاومت به هدف پلیدشان نرسیدند.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۶۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳

رشادت رزمندگان جبهه مقاومت افکار پلید داعش را نابود کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل: آیت الله سیدحسن عاملی در مراسم یادواره شهدای معظم شهرستان بیله سوار با محوریت شهدای بابک در مسجد جامع این روستا با تجلیل از شهدای منطقه و به ویژه شهدای روستای بابک اظهار داشت: از مقام شهدا مقام بالاتری نیست و لذا وظیفه ما در قبال شهدا خیلی زیاد است زیرا که شهدا بنیانگذاران نسل عظیم و پاک در روی زمین هستند.

وی با بیان اینکه ما در جنگ هزینه های آرمانی پرداخت کرده ایم گفت: شهدایی مثل شهید باکری ها و همت ها بازهم در بین شهدا هستند و همچنان این مسیر شهادت به راه خود ادامه می دهد.

عاملی با تجلیل از شهدای منطقه و به ویژه شهدای روستای بابک اظهار داشت: از مقام شهدا مقام بالاتری نیست و لذا وظیفه ما در قبال شهدا خیلی زیاد است زیرا که شهدا بنیانگذاران نسل عظیم و پاک در روی زمین هستند.

وی با بیان اینکه ما در جنگ هزینه های آرمانی پرداخت کرده ایم گفت: شهدایی مثل شهید باکری ها و همت ها بازهم در بین شهدا هستند و همچنان این مسیر شهادت به راه خود ادامه می دهد.

وی گفت: کشور ما از نظر علمی در مقایسه با قبل از انقلاب به طور چشمگیری پیشرفت کرده، به طوری که ان سالها حتی نمی توانستیم آفتابه هم درست کنیم.

آیت الله عاملی به رویکرد نظام سلطنتی شاهنشاهی قبل از انقلاب در خصوص احترام به مردم را یاد اور شد و ادامه داد: هیچ زمانی مثل اکنون دیده نشده است که مردم در همه مسائل کشور نقش و دخالت داشته باشند.

وی با تشریح حوادث و اتفاقات رخ داده در اوایل انقلاب از جمله جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی گفت: امروز داعش اعلام می کند ایران سر مار است و باید ان را از بین برد و لذا سوریه و عراق مقدمه کار داعش بود و اگر سوریه شکست می خورد وارد عراق می شدند و اقدامات شدیدتری انجام می دادند اما با رشادت های جبهه مقاومت به هدف پلیدشان نرسیدند.

وی افزود: دشمن پس از شکست مفتضحانه در میدان نبرد جنگ روانی را اغاز کرده و با نشان دادن فیلم ها و مستندهای مختلف در فضاهای رسانه ای و مجازی در صدد اختلاف افکنی و فتنه هستند.

دست اندازی در حق آبه مغان امنیت شمال استان را به خطر می اندازد

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به موضوعات منطقه ای نیز اشاره کرد و گفت: در زمان سفر آقای روحانی رئیس جمهور از حقوق مسلم مغان دفاع کرده و اعلام کردیم موضوع حق ابه مغان خیلی حساس است.

آیت الله عاملی افزود: در این دیدار اعلام کردیم که اگر به حق آبه مغان دست زده شود امنیت شمال استان به خطر خواهد افتاد.

وی خاطر نشان کرد: موضوع حق آبه مغان فراتر از این موضوع است و لذا مواظب هستیم این حقوق مسلم مغان به سایر استانها سرازیر نشود.

ایجاد منطقه آزاد بیله سوار را متحول می کند

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در خصوص موضوع منطقه آزاد نیز بیان داشت: اصل فایده و منافع ایجاد منطقه آزاد در شهرستان بیله سوار است و در صورت ایجاد این منطقه، ارزش اراضی این مناطق نیز افزایش یافته و موجب شکوفایی خواهد بود.

وی با بیان اینکه این موضوع فشار سنگینی را بر مسئولان آورده است گفت: اگر ایجاد این مناطق خوب نیست پس چرا بقیه مناطق آزاد حذف نمی شوند و اگر خوب است برای مردم ما نیز باید ایجاد شود.

وی در انتها در خصوص ارتقاء بخش جعفرآباد به شهرستان نیز نوید داد که در این خصوص هماهنگی ها و مشورت هایی با مسئولان کشور انجام داده ایم که در صورت موافقت دولت این مسئله نیز عملی می شود.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار ضمن خیرمقدم گویی اظهار داشت: روستای بابک از نظر احیای امر اهل بیت علیهم السلام و برگزاری مجالس شهدا جزو برترین ها بوده و از بابت ارسال کمک به جبهه و اعزام نیرو نیز امار بالایی دارد.

وی با بیان اینکه میزان گندم تولید شده دراین روستا معادل 45 میلیارد تومان است اظهار داشت: انفاق در این روستا زیاد است و در صورت پرداخت کامل زکات در این روستا می توان شاهد حل همه مشکلات بود.

ارسال نظرات