خبرهای داغ:
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد:

مراجعه سالانه ۳۷۰ هزار نفر به اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان شاهرود گفت: اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) که سالانه حدود ۳۷۰ هزار مراجعه کننده دارد از نظر فضا و امکانات در این ۸ سال توسعه و گسترش متناسب با نیاز‌های مردم و تعداد مراجعین پیدا نکرده است
کد خبر: ۸۹۶۴۴۲۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر رضا چمن در اولین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان شاهرود که در دفتر وی برگزار شد؛ ضمن تشکر از اقدامات بعمل آمده توسط مجمع خیرین سلامت برهمکاری و تعامل مجمع خیرین سلامت با دانشگاه تاکید و از پیگیری وخدمات ارزنده مجمع خیرین سلامت تقدیر نمود.
وی با اشاره به لزوم مشارکت خیرین سلامت در رفع نیاز‌های حوزه سلامت باتوجه به وضعیت موجود بیان کرد: بخش مهمی از نیازمندی هاو مشکلات فعلی ما مربوط به مطالبات بیشترین هزینه سازمانی ما مربوط به هزینه‌های پرسنلی است که شامل تامین و بکار گیری و پرداختی به کارکنان به منظور جبران خدمت ایشان می‌باشد که این بخش بالاترین هزینه را به خود اختصاص می‌دهد.
رییس دانشگاه علوم مپزشکی تصریح کرد: بعد از نیروی انسانی تامین تجهیزات بخصوص در حوزه درمان رتبه دوم هزینه‌های بخش سلامت را شامل می‌شود و در رتبه سوم ساخت واحداث پروژه‌ها قرار دارد که با توجه به بحران مالی و معوقه‌های کارکنان و پزشکان قطعا اولویت ما بجای پروژ ه.‌ها متوجه نیروی انسانی خواهد بود.
مراجعه سالانه ۳۷۰ هزار نفر به اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود
دکتر چمن گفت: عدم وجود جبران اعتبار و منافع مالی جهت جبران خدمت و پرداختی کارکنان گاهاً مانع از اعمال فرآیند‌های مدیریتی در حوزه‌های پایش نظارت اجرای سیستم تشویق اجرای سیستم و تنبیه خواهد شد.
دکتر چمن با اشاره به وضعیت بودجه‌ها در بحث عمرانی گفت: با توجه به شرایط موجود کمک خیرین جهت اجرای پروژه‌ها بخصوص پروژه اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) و پلی کلینیک تخصصی دانشگاه ضروری و تعیین کننده می‌باشد.
وی افزود: اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) که سالانه حدود ۳۷۰ هزار مراجعه کننده دارد از نظر فضا و امکانات در این ۸ سال توسعه و گسترش متناسب با نیاز‌های مردم و تعداد مراجعین پیدا نکرده است و لازم است پروژه جدید اورژانس با کمک خیرین سلامت سریعتر به مرحله بهره برداری برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار