خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شال:

با بیان خوبیها، میتوان افراد را به دین جذب کرد

با بیان خوبیها، میتوان افراد را به دین جذب کرد امام جمعه موقت شال اذعان کرد: بنا به فرموده‌ای از امام صادق(ع)، بیان محاسن و خوبی های دین، جذب فطرت‌های پاک انسانی را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۶۴۶۶۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

حجت‌الاسلام سید شمس‌الدین موسوی شالی امام جمعه موقت شهرستان شال، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، درخصوص دغدغه کشورهای اسلامی اظهار کرد: دین توحیدی، چه اسلام باشد و چه سایر ادیانی که پیامبران الهی رسالت انتقال آن را بر دوش داشته اند، دین حنیف است.
وی تبیین کرد: دین حنیف با صراط مستقیم که انطباق بسیاری با فطرت‌های انسانی دارد، می تواند سبب جذب افراد بسیاری به آن دین شود چرا که امام صادق(ع) نیز در این باره می فرمایند "محاسن دین را تبیین کنید که فطرت های پاک جذب می شوند" .
امام جمعه موقت شال بنا به همین فرموده امام صادق(ع) عنوان کرد: می توان گفت که بیان محاسن جذب فطرت‌های پاک انسانی را به همراه خواهد داشت.
موسوی شالی پیرامون توطئه های استکبار علیه اسلام و نظام اسلامی تصریح کرد: اینگونه تهمت ها و توطئه ها موضوع جدیدی نیست و در بروز آن بااین وجود که استکبار پرچم دار مبارزه با اسلام می باشد اما استکبار به تنهایی نقش نداشته است.
وی اضافه کرد: در کنار توطئه های استکبار علیه اسلام وجود 400 فرقه در مذهب اهل سنت سبب بروز اختلاف و ایجاد شکاف و توطئه است.
امام جمعه موقت شال در ادامه خاطرنشان کرد: برای مثال در مصر با وجود 400 فلرقه و 400 کرسی قضاوت بی شک استکبار می تواند پیشروی داشته باشد.
موسوی شالی تصریح کرد: مهم ترین راه برای مقابله با اینگونه اقدامات استکبارانه بصیرت افزایی مردم و شناساندن صحیح دشمن به مردم می باشد.
وی در بخش پایانی ابراز کرد: در زمان صدر اسلام، با وجود دشمنان متعدد برای اسلام اما استکبار به معنای واقعی که امروز با آن مواجه هستیم نبود که البته امروز شاهد برملا شدن دست شیطان از آستین استکبار بوده و یقینا برای مقابله با آن نیازمند بصیرت عالی هستیم.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها