فرمانده سپاه عاشورای آذربایجانشرقی گفت: راهبران اصلی در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان آموزش نظامی لشکر 31 عاشورا بودند و امروز دور هم جمع شده ایم تا تلاش کنیم که آیندگان از این نسل بتوانند ناگفته ها را بگیریند و این یادگاران جنگ متخلقان اخلاق نیکو هستند.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۱۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

راهبران اصلی دوران دفاع مقدس رزمندگان آموزش نظامی لشکر 31 عاشورا بودند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سومین همایش تدوین نقش شهدا، مریبان و فرماندهان آموزش نظامی لشگر 31 عاشورا (تبریز و اردبیل) دوران 8 سال دفاع مقدس در مرکز آموزش صالحین اردبیل برگزار شد.

در این همایش سردار غلام عسگر کریمیان فرمانده فرمانده سپاه عاشورای آذربایجانشرقی اظهار داشت: راهبران اصلی در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان آموزش نظامی لشکر 31 عاشورا بودند و امروز دور هم جمع شده ایم تا تلاش کنیم که آیندگان از این نسل بتوانند ناگفته ها را بگیریند و این یادگاران جنگ متخلقان اخلاق نیکو هستند.

وی گفت: مربیان آموزش نظامی در دوران جنگ علاوه بر اینکه مربی آموزش های عالی نظامی بودند مربیان تربیتی و دینی هم بودند و همه رزمندگان با اخلاص و اخلاق بودند که حتی میدیدیم با معنویت خاصی که به افرادی که وارد آموزشگاه های نظامی میشدند آموزش میدادند و در کوتاه ترین زمان یک جنگنده و رزمنده با اخلاص تربیت میکردند.

کریمیان افزود: یک مربی تمام اراده و زندگی خود را در میان میگذاشت تا به داوطلبانی که وارد جبهه ای حق علیه باطل میشدند آموزش دهند و این کار با ارزش این عزیزان همان فرهنگ عاشورایی است و با وجود این افراد زبده توانمند عاشوراییانی بوجود آمدند که آموزش دیده مکتب سید الشهدا هستند.

ارسال نظرات