رمز عملیات آزاد سازی سوریه و نابودی داعشیان" یا قمر بنی هاشم " بود که این سردار خود یاریگر وجلودار سپاه اسلام در مبارزه با داعش و استکبار بود.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۱۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲

رمز عملیات آزاد سازی سوریه و نابودی داعشیان

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار رحیم نوعی اقدم شامگاه امروز در جمع مردم شهرستان خلخال در جشن پیروزی و مقاومت در مسجد جمعه خلخال گفت:دست یاریگر خداوند به مثابه یاری در خرمشهر در آزاد سازی حلب وسوریه رزمندگان جبهه مقاومت را یاری کرد.

نوعی اقدم با اشاره به اینکه همه ما رزمنده نظام ومطیع امر رهبری گفت:در خاکریزی که فریاد لبیک یا حسین (ع) و لبیک یا زینب (س) برخیرد دشمن شکست خواهد خورد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با اشاره به اینکه تمام مشروعیت مسئولین از مردم است و مردم جایگاه اصلی رادر دفاع از حرم داشتند گفت: عزت، شهامت ، غیرت و همت از مردم داریم و باید قدردان این ملت باشیم.

سردار نوعی اقدام گفت: اگر هزار بار جانم فدای رهبر شود دوست ندارم ذره ای غبار غم را بر دیدگان ورخسار این ملت ببینم.

نوعی اقدم گفت: رمز عملیات آزاد سازی سوریه و نابودی داعشیان" یا قمر بنی هاشم " بود که این سردار خود یاریگر وجلودار سپاه اسلام در مبارزه با داعش و استکبار بود.

وی با اشاره به مواضع اسد رئیس جمهوری سوریه در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری گفت: اسد به گفته امام و رهبرش گوش داد و با مقاومت و همراهی جبهه مقاومت و ملت سوریه و تدابیر رهبر معظم انقلاب پیروزی رااز آن ملت خود کرد.

وی با تقدیر از زحمات رزمندگان مدافع حرم گفت: ما آمریکا را به خاک بدبختی نشاندیم و این رزمندگان دفاع از حرم بودند که حقانیت اسلام را در سرزمینی که حضرت زینب (س) فرمانده کل قوا بود به رخ جهانیان کشاندند.

سردار نوعی اقدام اضافه کرد: ای ملت ایران بدانید آمریکا قدرت داشت ولی جرات نداشت و به فضل الهی اگر شهید داریم جلو رفتیم ، اگر جانباز داریم جلو رفتیم ، اگر در مسیر گم شدیم جلو رفتیم و اگر راه را نیافتیم جلو رفتیم و به مرز پیروزی رسیدم .

نوعی اقدم افزود: بیش از 65 درصد خاک سوریه و 45 درصد خاک عراق در دست داعشیان بود که با همت رزمندگان مقاومت اکنون وجبی در دست دشمنان اسلام وقرآن نیست واین در سایه نصرت الهی است.

وی به بیان خاطراتی از حضور رزمندگان و ایثار و مقاومت رزمندگان در جبهه سوریه و عراق پرداخت و از زحمات سردار سلیمانی تقدیر کرد.

دراین مراسم میثم دلاوری خبرنگا رخبرگزاری صدا و سیما از رزمندگان مدافع حرم از شهرستان خلخال که چند صباحی در سوریه به انعکاس اخبار جنگ رزمندگان مدافع حرم علیه داعش به بیان خاطرات خود ار روز های دفاع و همراهی رزمندگان مدافع حرم پرداخت.

در ادامه با حضور امام جمعه شهرستان خلخال و فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) و جمعی از مسئولین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و سپاه خلخال از 14 رزمنده مدافع حرم با اهدا هدایایی تجلیل شد.

در اول مراسم جشن پیروزی و مقاومت سرهنگ دوم پاسدار جهانبخش عطایی فرمانده سپاه شهرستان خلخال نیز در سخنانی ضمن تبریک این پیروزی عظیم به مردم فهیم و قدر شناس ایران اسلامی و مردم شهرستان خلخال گفت: همه این پیروزی ها در سایه نصرت الهی و حضور رزمندگان در دفاع از حرم بود که نصرت حاصل شد.

ارسال نظرات