خبرهای داغ:
روابط عمومی بهزیستی استان قزوین

اجرای دومین دوره طرح نیک در مهدهای کودک

نظری گفت: دومین دوره طرح نیک با حضور اساتید مجرب از استان قم برگزار شد
کد خبر: ۸۹۶۴۸۸۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

محمد نظری روابط عمومی بهزیستی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص طرح نیک بیان کرد: دومین دوره طرح نیک با حضور اساتید مجرب از استان قم برگزار شد.

وی گفت: این طرح طی تفاهم نامه ای ما بین سازمان بهزیستی و ستاد اقامه نماز اجرا می شود که هدف از اجرای آن آشنایی نونهالان با معنای موضوعی نماز می باشد.

روابط عمومی بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: طرح نیک از طریق آموزش های اساسی برای مربیان و‌مدیران مهدهای کودک برای ارائه صحیح شیوه های انس با نماز در بین نونهالان می باشد.

نظری افزود: طرح نیک از سوی سازمان بهزیستی و با همکاری دستگاه های متولی امور فرهنگی برای ارائه راه های غیرمستقیم نماز از طریق تئاتر٬ نمایش٬ موسیقی و غیره می باشد.

وی ضمن اشاره به وجود ۱۱۴ مهد کودک در قزوین عنوان کرد: در اجرای دومین سال این طرح و اهمیت آشنایی نونهالان با معنا و مفهوم نماز٬ از هر مهد یک مسوول فنی و یک مربی در طرح نیک شرکت می کنند.

روابط عمومی بهزیستی استان قزوین یادآور شد: سازمان بهزیستی متولی اجرای این طرح با محوریت توانمندسازی نونهالان برای آشنایی با نماز می باشد و بالطبع در این مسیر تعامل و مساعدت بیش از پیش دستگاه های مجری امور فرهنگی جزو ملزومات است.

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها