خبرهای داغ:

دیدار مسئولین کانون بسیج مداحان استان و شهرستان شاهرود با رزمنده مدافع حرم+عکس

مسئولین بسیج مداحان استان و شهرستان شاهرود با رزمنده مدافع حرم و مداح اهل بیت نظری دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۶۴۹۴۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول کانون بسیج مداحان استان سمنان و اعضا کانون بسیج مداحان شاهرود با رزمنده و جانباز و مداح مدافع حرم علی اکبر نظری در شاهرود دیدار کردند.
در این دیدار علی اکبر نظری در سخنانی با اشاره به جنگ سوریه و پایان داعش اظهار کرد: این جنگ، جنگ اعتقادی بوده و هست و ادامه دارد چرا که گرچه داعش نابود شد، اما تفکر آن ماندگار است.
وی افزود: ما در این جنگ شاهد بودیم که این به ظاهر مسلمانان چگونه با اعتقاد خود می‌جنگیدند و تا آخرین لحظه دست از مبارزه بر نداشته و در مقابل ما ایستادگی کردند.
نظری با اشاره به نبرد بوکمال گفت: در این نبرد وقتی ما بوکمال را گرفتیم زندان و بیمارستان و دادگاه آن‌ها را در این منطقه مشاهده کردیم که آن‌ها خیال می‌کردند که اینجا برای همیشه هستند و سکه ضرب کرده بودند و ماشین‌ها را پلاک گذاری کرده و همه چیز را به عنوان یک حکومت تشکیل داده بودند.
وی تصریح کرد: داعش پایان یافت، اما فتنه‌های بزرگ‌تر در پیش است و باید مراقب باشیم و بدانیم ما همیشه در نبرد هستیم و باید بصیرت خود را حفظ کنیم و بدانیم که استکبار همیشه در حال توطئه‌های جدید است و عقب نمی‌نشیند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها