خبرهای داغ:
صورت گرفت:

مراسم گلریزان مردم خاکعلی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه

با همت مردم و اهالی شهید پرور خاکعلی مراسم گلریزان برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۳۵۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام رمضانعلی حسنلو امام جمعه موقت شهر خاکعلی در مراسم گلریزان کمک به زلزله زدگان غرب کشور ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در این برنامه بیان کرد : زلزله به تعبیر بزرگان و آیات قرآن و روایات معصومین علیهم السلام، بلایی طبیعی و آسمانی است که جهت امتحان انسان به سوی او فرستاده می شود و البته در صورت قبولی انسان در این امتحان ، خداوند حکیم ارزش او را بالا خواهد برد و او را به درجات بالاتری از ایمان و تقوا می اندازد.
وی همچنین ادامه داد : همانطور که مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس در امتحان الهی قبول شدند این بار هم در این بلای طبیعی نمره قبولی را کسب کردند و وظیفه ای بر گردن ما می باشد که به کمک مردم عزیز و فهیم کرمانشاه بشتابیم.
حسنلو خاطر نشان کرد؛ مردم کرمانشاه همانطور که در برابر ویرانی های جنگ مقاومت کردند در برابر ویرانی های این زلزله هم مقاومت خواهند کرد. وی تصریح کرد : زمانی که مقام معظم رهبری به مناطق زلزله زده تشریف بردند گویا خداوند صبر و بردباری در دل مردم قرار دادند.
امام جمعه موقت شهر خاکعلی با اشاره به برگزاری مراسم گلریزان افزود : حضور شما در این برنامه ی گلریزان به معنای واقعی لبیک به سخن امام خامنه ای است که فرمودند که ما میتوانیم و خواهیم ساخت و البته مردم کرمانشاه همه چیز خود را از دست داده اند و این زیبنده ی مردم این بخش و این استان و این کشور نیست و باید که به آنها کمک کنند .
وی همچنین ادامه داد : این بخش و این شهر مردمی ولایی و حسین دوست دارند به این صورت که در ماه محرم و صفر این بخش حال و هوایی حسینی پیدا میکند. و این مردم بسیار دل رحم و نیکوکار هستند و همه قطعا اهل پرداخت زکات و خمس مال خود هستند، لذا اگر کسانی زکات دارند، میتوانند آنرا به مردم زلزله زده بدهند.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها