براساس اعلام هواشناسی وزش باد تند در استان اردبیل که از روز جمعه آغاز شده از عصر امروز تا عصر فردا شدید شده و سرعت آن به 100 کیلومتر بر ساعت هم خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۶۵۳۸۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

وقوع تندباد با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ۷ شهر اردبیل/بارش در راه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،در دومین روز از زمستان وزش بادهای تند که از دیروز در اغلب شهرهای اردبیل آغاز شده، همچنان تداوم دارد و براساس اعلام هواشناسی سرعت وزش باد از عصر امروز تا عصر فردا شدیدتر شده و به 100 کیلومتر بر ساعت هم خواهد رسید.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل پیش بینی کرده است که در طول این مدت دمای اغلب شهرهای استان در طول شب نیز بالای صفر خواهد بود.

بر این اساس از عصر روز یکشنبه تا سه شنبه این هفته با افزایش ابر، بارش متناوب باران در برخی نقاط استان اردبیل پیش بینی شده است که این ناپایداری ها تا روز چهارشنبه ششم دی ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: وقوع تندباد در وضعیت فعلی در هفت شهر استان اردبیل مشاهده می شود.

علی دولتی مهر تصریح کرد: در برخی مناطق سرعت تندباد به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده و شاهد تغییر قابل توجه شرایط جوی استان هستیم.

وی افزود: دمای هوای تمامی مناطق بالای صفر است و با این وجود احتمال کاهش دما و بارش های رگباری به ویژه در مناطق مرکزی پیش بینی شده است.

مدیر کل هواشناسی استان تاکید کرد: شرایط جوی ذکر شده تا اواسط هفته تداوم دارد و پیش بینی شده بارش های رگباری تا سه شنبه ادامه یابد.

ارسال نظرات