امام جمعه مشگین شهر گفت: تسهیلات اختصاصی به شهرستان باید به جای تهیه لیست به سرمایه گذاران به صورت عادلانه توزیع شود تا زمینه رشد و توسعه شهرستان فراهم شود و با فرصت طلبان برخورد جدی داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۰۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

تسهیلات اختصاصی در مشگین شهر به صورت عادلانه توزیع شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر صبح امروز در مجمع بسیج شهرستان مشگین‌شهر با حضور کارگروه‌های تخصصی و جمعی از مسئولان شهرستان در حسینه ثارالله مشگین‌شهر برگزار شد با بیان اینکه دشمن برای به زانو در آوردن جمهوری اسلامی انواع توطئه‌ها را در پیش گرفت و اخیراً نیز جنگ اقتصادی را در پیش گرفته و با تمام توان انواع تحریم‌ها را بر علیه این کشور اعمال کرده تا انتقام خود را از ایران بگیرد لذا اگر وحدت و همدلی بین دولت و ملت برقرار باشد قطعاً این توطئه‌ها خنثی شده و نتیجه بخش خواهد بود.

 وی افزود: وظیفه آحاد ملت ایران است تا کشور را از نفوذ استکبار و نظام سلطه حفظ کند و یکی از راه‌های نجات کشورتوجه به مسئله اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است لذا یکی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی کار و تلاش است که باید این مولفه در جامعه ارتقاء یابد.

 وی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در جامعه گفت: تا زمانی که در جامعه کم کاری وجود دارد و افراد به دنبال کار و تلاش نباشند اقتصاد این کشور درست نخواهد شد لذا افرادی که کارشکنی می‌کنند باید در مقابل آن ایستادگی کرد و همانطور که ملت جدیت نشان می‌دهد دولت نیز باید با جدیت وارد عمل شود.

 امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به سوء استفاده از منابع طبیعی شهرستان گفت: دولت مردان در واگذاری منابع طبیعی به سرمایه گذاران و کارآفرینان باید جدیت نشان داده و در مقابل سوء استفاده کنندگان از این منابع ایستادگی کنند تا به جای سرمایه گذاری اقدام به فروش منابع طبیعی نکند.

 وی با اشاره به تسهیلات اختصاصی به شهرستان افزود: تسهیلات اختصاصی به شهرستان باید به جای تهیه لیست به سرمایه گذاران به صورت عادلانه توزیع شود تا زمینه رشد و توسعه شهرستان فراهم شود و با فرصت طلبان برخورد جدی داشته باشد.

 حجت الاسلام باوقار گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید طبق برنامه ریزی حرکت کرد و از حرکت‌های عجولانه و بدون برنامه خودداری شود چرا که هیچ نتیجه‌ای به دنبال ندارد.

ارسال نظرات