خبرهای داغ:

برگزاری دومین همایش استانی درس عربی در شاهرود

دومین هم اندیشی استانی درس زبان عربی با محور (چالش‌ها وراهکار‌های تدریس کتب عربی جدید التالیف) باحضور عضو گروه تالیف کتب درسالن همایش کانون شهید بهشتی شاهرود برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۹۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ دومین همایش هم اندیشی استانی زبان عربی با محور (چالش‌ها وراهکار‌های تدریس کتب عربی جدید التالیف) باحضورآقای عادل اشکبوس عضو گروه تالیف کتب در سالن همایش کانون شهید بهشتی شاهرود برگزارشد.
در این هم اندیشی دو نفر از سرگروه‌های شهرستان‌ها و مناطق به نیابت از بقیه همکاران چالش‌های کتب درسی جدید را مطرح کردند و سپس دکتر ضیغمی مدیر روابط عمومی دانشگاه سمنان در رابطه با روش آموزش علمی زبان‌های خارجی سخنانی بیان کردند.
دکتر شربتدار استاد دانشگاه فرهنگیان و مدیر انجمن علمی عربی استان در این نشست به نقد وبررسی کتب درسی پرداختند و یکی از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان نیز خطابه‌ای در رابطه با بررسی چالش‌های موجود درکتب جدید التالیف ایراد کرد.
اشکبوس اهداف کتب جدید التالیف و روش‌های تدریس آن را بیان کردند و از همکاران خواستند تا با اهداف وتغییرات کتاب همراه شوند.
درپایان اشکبوس، دکترضیغمی، دکتر میراحمدی وخانم حسینی به سوالات فرهنگیان در خصوص تدریس بهتر و موفق‌تر کتب جدید التالیف پاسخ گفتند.
هدف از برگزاری این هم اندیشی، بررسی وضعیت آموزش عربی در سطح استان سمنان با توجه به تغییرات کتب جدید التالیف و افزایش ارتباط بین دانشگاه‌ها و مدارس استان در زمینه آموزش زبان عربی و تبادل تجربیات آموزشی بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها