سید ساجد یعقوبی
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: امپراطوری رسانه‌ای غرب با تمام قدرت در حال کوبیدن حرکت اربعین حسینی است.
کد خبر: ۸۹۶۵۶۴۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳

امپراطوری رسانه ای غرب درصدد تضعیف مراسم اربعین حسینی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر امروز در مراسم تجلیل از اعضای ستاد اربعینی حسینی در اردبیل اظهار داشت: جاذبه امام حسین(ع) توانسته هر سال میزبان میلیون‌ها نفر در مراسم اربعین حسینی باشد که این تعداد از تجمع مسلمانان و شیعیان در هیچ کجای دنیا نظیر ندارد.

وی افزود: حضور باشکوه میلیون‌ها نفر از شیعیان عاشق در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی خاری در چشم دشمنان بوده و امپراطوری رسانه غرب درصدد تضعیف و پنهان کردن مراسم اربعین حسینی است.

امام جمعه اردبیل گفت: مراسم اربعین حسینی ظرفیت این را دارد که به یک اعتراض جهانی در مقابل اهریمنان و استکبار جهانی تبدیل شود که باید شعارهای جهانی امام حسین(ع) در این مراسم مطرح شده چرا که شعارهای آن قلب هر شنونده‌ای را به وجد می‌آورد.

عاملی بیان کرد: شعارهای امام حسین(ع) باید در بین جوانان و به صورت بین‌المللی ترجمه شود تا در مراسم اربعین، مسلمان و شیعیان یک صدا شعارها را مطرح کرده و در مقابل استکبار جهانی قد علم کنند.

وی تصریح کرد: قضیه کربلا و عزاداری 1400 ساله مردم یک امر عادی نبوده و نشان از معنویت بالای موضوع بود و از مراسم اربعین حسینی یک ظرفیت بزرگ برای نشان دادن محبت اهل بیت(ع) به جهانیان است.

امام جمعه اردبیل گفت: امیدواریم در سال‌های آینده برپایی موکب‌های پذیرایی اربعین حسینی بهتر و باکیفیت تر شود.

ارسال نظرات