سید ساجد یعقوبی
فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز گفت۶۰ عنوان برنامه بمناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی از فردا توسط ناحیه، حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۶۵۷۴۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

بیش از ۶۰ برنامه به مناسبت حماسه ۹ دی در اصلاندوز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ حسین حسین زاده  صبح امروز در گفت و گو با بسیج ،ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی گفت:در فتنه ۸۸ تمام برنامه ریزی دشمن، ریشه کن کردن جمهوری اسلامی بود که با تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و آگاهی و بصیرت مردم، در روز ۹ دی خیل عظیم مردمی بر علیه فتنه گران شعار دادند و انقلابی دیگر رقم زدند.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی یک حماسه ماندگار است که بایستی حفظ شود افزود:در این روز مردم بصورت خودجوش از ولایت فقیه تبعیت و بار دیگر با آرمانهای والای امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری شعار امسال هفته بصیرت را" تجلی دست قدرت الهی و شکست فتنه آمریکایی"عنوان کرد و گفت:باتوجه به اهمیت این مهم باید برنامه‌ریزی مناسبی برای تدوین و تبیین این روز انجام شود.

حسین زاده با بیان اینکه ۹ دی امسال به نام" روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت" نامگذاری شده است گفت:این وظیفه ملی و دینی ماست که دسیسه‌های دشمن را برای مردم بخصوص جوانان و دانش آموزان در مدارس بازگو و تبیین کنیم و آنها را از فتنه‌های دشمنان آگاه سازیم تا دید مردم نسبت به انگیزه و عقیده استکبار جهانی روشن شود.

وی در ادامه از برگزاری بیش از ۶۰ عنوان برنامه بمناسبت گرامیداشت هفته بصیرت در اصلاندوز خبر داد و گفت:برنامه های بزرگداشت ۹ دی از فردا سوم دی ماه بمدت یک هفته توسط ناحیه،حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج برگزار می شود.

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل برگزاری نشست های سیاسی،بصیرتی و روشنگری با موضوع بصیرت،حماسه ۹ دی و تبیین فتنه ۸۸،برپایی ایستگاههای صلواتی،نشست های هیئت عاشقان ولایت،تشکیل حلقات صالحین،مسابقات فرهنگی و ورزشی،غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را از جمله برنامه های گرامیداشت ۹ دی عنوان کرد.

حسین زاده همچنین از تشکیل ستاد گرامیداشت حماسه بزرگ ۹ دی در ناحیه و حوزه های مقاومت بسیج تابعه خبر داد و گفت:بمناسبت گرامیداشت هفته بصیرت، میادین شهر،حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیح با بنر و پلاکارد تزئین و فضاسازی شده است.

فرمانده ناحیه عشایری با اشاره به اهمیت حضور در همایش روز بصیرت گفت:قشرهای مختلف مردم این منطقه با حضور پررنگ و گسترده در بزرگداشت روز حماسی ۹ دی بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

وی در پایان از آحاد مردم و عشایر غیور و شهید پرور اصلاندوز خواست در روز شنبه ۹ دی هفته آینده مراسمی که در مسجد جامع اصلاندوز راس ساعت ۱۱ قبل از ظهر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سید سیاح مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار خواهد شد،حضور پرشور و دشمن شکن داشته باشند.

ارسال نظرات