استاندار اردبیل گفت: برای رفع زمینه های اشتغال و سایر نیازهای جوانان تدبیر ویژه ای شود تا شاهد مشارکت جوانان در عرصه های مختلف باشیم.
کد خبر: ۸۹۶۵۷۷۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

برای رفع زمینه های اشتغال جوانان باید تدبیر ویژه ای شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: برنامه جامعی برای ساماندهی امور جوانان تدوین می شود تا کیفیت و کمیت های این برنامه رصد شود.

وی با اشاره به اینکه تدوین برنامه جامع و منسجم در حوزه جوانان موجب کاهش موازی کاری دستگاه های اجرایی و اقدام های موثری می شود، تصریح کرد: جوانان سرمایه های اجتماعی بزرگی هستند که باید از ظرفیت های خلاق آنها برای آبادانی کشور و استان استفاده شود.

بهنامجو با بیان این مطلب که پیگیر کارهای فرهنگی جوانان در استان اردبیل هستم، خاطر نشان کرد: برای رفع زمینه های اشتغال و سایر نیازهای جوانان تدبیر ویژه ای شود تا شاهد مشارکت جوانان در عرصه های مختلف باشیم.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه نهادها و ارگان های مختلف در حوزه جوانان فعالیت می کنند، افزود: افزایش کیفی و کمی برنامه های حوزه جوانان موجب مشارکت جوانان در امور اجرایی نیز خواهد شد.

در پایان این جلسه احکام مجمع جوانان استان ابلاغ و از مدیران دستگاه های برتر اوقات فراغت استان در سال 96 با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات