خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان:

تکریم خانواده شهدای مدافع حرم وظیفه ای همگانی است

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه قدردانی و تکریم خانواده شهدای مدافع حرم وظیفه ای همگانی است، گفت: روز به روز دفاع از انقلاب با توجه به هجمه های دشمنان پیچیده تر می شود.
کد خبر: ۸۹۶۵۹۷۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان به همراه معاونت پژوهش سپاه استان سمنان و همچنین فرمانده تیپ 12 قائم(عج) سمنان، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان به بهانه هفته پژوهش از خانواده شهید محمدحسین حمزه دیدار کردند.

در این دیدار معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: به دیدار خانواده شهید مدافع حرمی آمده ایم که دو دایی خود و دو عموی همسرش از شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند و پدر این شهید نیز رزمنده و جانباز آن سالهاست و این خانواده به حق ثابت کرده است که مدافع حرم، انقلاب و اسلام است.

وی افزود: برخی از انسانها هستند که در دنیا حیات دارند ولی نفس نمی کشند و برخی دیگر حیات ندارند و نفس هم نمی کشند و در این میان شهدا از آن دسته افرادی هستند که حیات دارند در حقیقت اما به ظاهر نفس نمی کشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان بیان کرد: بیش از 10 آیه در قرآن آمده است که بهترین حیات حیاتی طیبه ای است که مرگ به دنبال ندارد.

خالقیان اظهار کرد: شهدا ویژگی های خاصی را قرآن برای آنها بیان کرده است از جمله اینکه با اولین قطره خونشان که به زمین ریخته شود؛ خداوند جایگاه بهشت را به آنها نشان می دهد.

وی تصریح کرد: هجمه دشمن به انقلاب بسیار شدید است؛ دشمن با تحریف و یا نفوذ در نظام درصدد براندازی انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان افزود: نسلی مقابل دشمنان انقلاب و اسلام ایستاده اند مثل شهید حمزه که شاید دفاع مقدس را درک نکرده اند؛ اما از دفاع مقدس هم پیش افتاده اند.

خالقیان با اشاره به اینکه هنوز هم قدر خانواده شهدای مدافع حرم را هم نمی دانیم، گفت: برخی از مسئولان که نگاه لیبرالیستی داشته و دارند با رزمندگان مدافع حرم سیاسی برخورد داشتند.

وی افزود: صدا و سیما یا هنوز فرصت نیافته و یا اجازه به آن داده نشده است که مظلومیت شهدای مدافع حرم را نشان دهد و به عقیده بنده چند سالی طول می کشد که جامعه متوجه عظمت کار شهدای مدافع حرم شود که اینها چه جنگ تمام عیاری را انجام دادند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان بیان کرد: همه ما باید حمزه ای باشیم که دفاع کنیم از اسلام و انقلاب؛ چرا که روز به روز دفاع از انقلاب با توجه به هجمه های دشمنان پیچیده تر می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها