نماینده مردم مشگین‌شهر گفت: در حال حاضر راه اندازی کارخانه سیمان توجیه اقتصادی ندارد اما با وجود این با سرمایه‌گذار خارجی رایزنی شده و به زودی این کارخانه با هدف صادرات سیمان مشگین احداث می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۶۲۹۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

کارخانه سیمان مشگین با مشارکت سرمایه‌گذار دانمارکی احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ولی ملکی نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتغال یکی از دغدغه‌ها مردم این شهرستان و استان است گفت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی همچون آهویی است که باید مطمئن قدم بردارد تا دچار ضرور و زیان نشود لذا وقتی سرمایه‌گذار مورد بی مهری قرار گیرد خود را کنار می‌کشد.

وی افزود: در زمان کلنگ زنی این کارخانه وضعیت بازار مناسب بود اما در حال حاضر راه اندازی کارخانه سیمان توجیه اقتصادی ندارد اما با وجود این با سرمایه‌گذار خارجی رایزنی شده و به زودی این کارخانه با هدف صادرات سیمان مشگین احداث می‌شود.

ملکی تاکید کرد: شهرستان مشگین‌شهر یکی از مناطق بکر گردشگری و معدنی استان اردبیل است که مطالعات آن انجام گرفته و با مشارکت سرمایه‌گذار دانمارکی احداث واحدهای تولیدی سیمان آغاز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با احداث این کارخانه بخشی از جوانان بیکار به صورت مستقیم و غیرمستیم مشغول بکار می‌شوند و در کنار آن کارخانه کامیون سازی نیز تکمیل و بخشی دیگر از جوانان در این واحد مشغول می‌شود تا به زودی ریشه بیکاری در این شهرستان ریشه کن شود.

ارسال نظرات