سید ساجد یعقوبی
دبیر ستاد برگزاری مراسمات دهه بصیرت در کوثر تشریح کرد؛
دبیر ستاد برگزاری مراسمات دهه بصیرت در کوثر با تشریح برنامه های حماسه نهم دی افزود: بیش از 50 برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی همزمان با دهه بصیرت "حماسه نهم دی"در سطح شهرستان کوثر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۶۶۴۳۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی همزمان با دهه بصیرت در کوثر

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ دوم پاسدار محرم پوررحمان فرمانده سپاه کوثر صبح امروز در جلسه هماهنگی حماسه 9 دی ضمن بیان اهمیت روز حماسه 9دی و ماهیت این حماسه تاریخی گفت: این حماسه بزرگ مردمی به صورت خود جوش خلق شد و هیچ دعوتی در کار نبود بلکه این مردم بودند که با بصیرت خود به این نتیجه رسیدند که امروز باید با حضور خود آتش فتنه را خاموش کنند.

وی افزود: امروز ضروری است مقدماتی فراهم شود که بزرگداشت این حماسه بزرگ توسط مردم برگزار گردد؛ چرا که وظیفه ای انقلابی، ایجاب می کند که نه تنها نگذاریم ذره ای غبار فراموشی بر چهره این حماسه با عظمت نشسته شود بلکه با استفاده از این فرصت به آسیب های وارده از فتنه و نقش فتنه گران در تحمیل ضررهای متعدد به این کشور و از جمله تحریم ها بر علیه کشور وبه بیان اهمیت بصیرت و ضرورت آن بپردازیم.

سرهنگ پوررحمان یاد آور شد: این حماسه ماندگار بایستی برای مردم تبیین شود تا ابعاد فتنه و اهداف شوم فتنه گران آشکار و هویدا گردد؛ مسئولین و دیگر ارگان ها و نهاد های امر فرهنگی که در این خصوص همکاری دارند نیز بایستی بیش از پیش در اجرای برنامه های دهه بصیرت کوشا باشند.

دبیر ستاد برگزاری مراسمات حماسه نهم دی در کوثر با تشریح برنامه های حماسه نهم دی افزود: بیش از 50 برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و ... همزمان با دهه بصیرت(حماسه نهم دی) در سطح شهرستان کوثر برگزار می شود که در راس آنها بزرگداشت حماسه نهم دی با سخنرانی امام جمعه کوثر در محل مسجد جامع گیوی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، نسشت های بصیرت افزایی و سیاسی، برگزاری مسابقات وبلاگی و مقاله نویسی ویژه نهم دی و ... از جمله برنامه های اجرایی در این ایام است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته قبل از دهه بصیرت گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته برای این روز حماسه ساز، اجرای برنامه های متعدد، فضا سازی، نصب بنر و ارسال پیامک‌های سخنان رهبر معظم انقلاب در سطح شهر، عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدای شهر است.

به گزارش کوثرخبر، مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان کوثر همزمان با سراسر کشور در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که رأس ساعت 10 صبح روز پنجشنبه مورخ 96/۱۰/9 در محل مسجد جامع شهرگیوی برگزار خواهد شد؛ شرکت کرده و تجدید میثاقی دوباره با رهبر انقلاب خواهند داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار