امام جمعه کوثر با بیان اینکه حماسه ۹ دی مصداق عینی حمایت قاطع امت اسلامی از آرمان‌های انقلاب بود، گفت: امروزه هر تجمع امت اسلامی با جنگ ده‌ها ساله در برابر کفر و استکبار و خنثی سازی فتنه‌ها و شبکه‌های ماهواری و اجتماعی و پیاده نظام‌های دشمنان اسلام و انقلاب برابری می‌کند.
کد خبر: ۸۹۶۶۴۴۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

حماسه ۹ دی مصداق عینی حمایت قاطع امت اسلامی از آرمان‌های انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین عسگر بیگی امام جمعه کوثر صبح امروز در جلسه هماهنگی حماسه 9 دی ضمن گرامیداشت دهه بصیرت(حماسه "نهم دی") اظهار کرد: امروزه وظیفه مسئولین و آحاد مردم است که از حریم و کنان نظام اسلامی حفاظت کنند؛ همانگونه که در برابر فتنه از مواضع نظام و ولایت دفاع و پاسداری کردند.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی مصداق عینی حمایت قاطع امت اسلامی از آرمان‌های انقلاب بود، ادامه داد: امت اسلامی بایستی در هر برهه از زمان آگاهانه عمل کنند و در راهپیمایی ها و تجمعات دینی و مذهبی حضور به عمل آورند؛ چرا که امروزه هر تجمع امت اسلامی با جنگ دهها ساله در برابر کفر و استکبار و خنثی سازی فتنه ها و شبکه های ماهواری و اجتماعی و پیاده نظام های دشمنان اسلام و انقلاب برابری می کند.

خطیب جمعه کوثر همچنین به برگزاری تاریخی، حماسی و مردمی بودن مراسمات مربوط به نهم دی در شهرستان تاکید و کرد و افزود: لازم است مسئولین و آحاد مردم در شهرستان با همکاری و همیاری همدیگر نسبت به برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات 9 دی همچون سال های گذشته تلاش کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر خاطر نشان کرد: در جریان فتنه سال 88 که دشمنان داخلی و شرق و غرب دست به دست هم داده بودند تا انقلاب و اسلام ناب ما را زیر سوال ببرند و با تفرقه افکنی بین امت بر ایران اسلامی لطمه وارد کنند؛ مردم آگاهانه و بنا بر درایت و فرمایشات مقام معظم رهبری و با حضور خود جوش خود در راهپیمایی عظیم و حماسی نهم دی شرکت کرده و حماسه ای تاریخی و ماندگار در جهان آفریدند و نقشه فتنه انگیزانه دشمنان خارجی، غرب و همپیمانانشان را در این نیت شوم برملا ساختند.

وی با بیان اینکه اجازه دست درازی دشمن به امورات کشور ایران اسلامی را نخواهیم داد گفت: همه ما سربازان رهبر انقلاب هستیم و نخواهیم گذاشت دوباره فتنه ای از سوی دشمن در یران اسلامی برنامه ریزی شود؛ هر چند ایران اسلامی در هر برهه از زمان شاهد فتنه ها و اقدامات خصمانه دشمنان هستند اما هم اینک با درایت، بصیرت و تفکر حسینی - انقلابی خود توانسته اند این اقدامات را خنثی کنند.

پدر معنوی شهرستان کوثر در پایان از همه مسئولین، ارگان ها و نهاد های ذیربط بخصوص مسئولان فرهنگی شهرستان خواست تا با همکاری هم مراسمی درخور این حماسه عظیم برگزار کرده و باری دیگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ دشمنان بکشانند.

ارسال نظرات