سید ساجد یعقوبی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طی سه ماه پاییز سالجاری به 4 هزار و 684 نفر از حادثه دیدگان حوادث مختلف توسط عوامل این جمعیت در سطح استان امدادرسانی شده است.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۳۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

امدادرسانی به بیش از 4600 نفر حادثه دیده طی سه ماه گذشته

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهرام غیبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد حادثه دیده در هر بخش افزود: 2 هزار و 399 نفر در حوادث برف و کولاک، 327 نفر در حوادث جاده ای، 6 نفر حضوری، هزار و 754 نفر مناسبتی، یک نفر دریایی _ ساحلی، 179 نفر سیل و آبگرفتگی، یک نفر صنعتی _ کارگاهی و 17 نفر کوهستانی بوده اند.

وی با اشاره به جزئیات امدادرسانی به افراد حادثه دیده در برف و کولاک ادامه داد: در این مدت به 14 حادثه برف و کولاک امدادرسانی شده است که در آنها 220 نفر اسکان اضطراری، 2 نفر مصدوم و 2 نفر هم به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

غیبی با اشاره به اینکه در سه ماه گذشته به 85 حادثه جاده ای امدادرسانی شده است، اظهار کرد: در این حوادث 204 نفر مصدوم، 54 نفر به مراکز درمانی انتقال و 31 نفر درمان سرپایی شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در این مدت به 6 نفر مراجعه کننده حضوری خدمات ارائه شده است که از این تعداد 5 نفر مصدوم شده بودند و یک نفر به صورت سرپایی درمان شده و 4 نفر هم به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

این مسئول اظهار کرد: در 7 حادثه مناسبتی خدمات ارائه شده است که هزار و 754 نفر حادثه دیده وجود داشته که 38 نفر مصدوم بوده است و از آنها 31 نفر به صورت سرپایی درمان شده و 7 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند اما در این مدت یک مورد هم حادثه دریایی ساحلی و 3 مورد حادثه زلزله وجود داشته است.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل طی سه ماه گذشته در 3 فقره حادثه سیل و آبگرفتگی 179 نفر حادثه دیده وجود داشته است و 130 نفر توسط هلال احمر استان اسکان اضطراری داده شده اند.

غیبی با اشاره به اینکه در این مدت 8 حادثه کوهستان و صنعتی-کارگاهی وجود داشته است، تصریح کرد: یک نفر در یک حادثه صنعتی-کارگاهی مصدوم شده بود و در 7 حادثه کوهستان 17 نفر حادثه دیده وجود داشت که از این تعداد 14 نفر مصدوم، یک نفر درمان سرپایی و یک نفر به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تشریح کرد: در 3 ماه گذشته به 127 حادثه امدادرسانی شده است که در آن هزار و 8 خانوار حادثه دیده و 254 نفر مصدوم شده بود که از آن تعداد 64 نفر به صورت سرپایی درمان، 68 نفر به مراکز درمانی انتقال و 351 نفر اسکان اضطراری یافته اند.
این مسئول افزود: برای امدادرسانی در این مدت 226 تیم عملیاتی، 904 نفر نیروی عملیاتی، 148 دستگاه آمبولانس، 16 خودروی ست نجات، 56 دستگاه خودروی کمک دار، 3 دستگاه خودروی سنگین، یک فروند بالگرد هوایی، 8 دستگاه ست سبک، 6 دستگاه ست کوهستان و یک تیم آنست به کار گرفته شده است.

ارسال نظرات