خبرهای داغ:
فرمانده حوزه خاتم الانبیا(ص) سمنان:

بسیج، مایه عزت و اقتدار انقلاب و مظهر آگاهی، اتحاد جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده حوزه خاتم الانبیا(ص) سمنان گفت: همه ما باید برای اهداف بسیج تلاش کنیم چرا که یک دست صدا ندارد و این اتحاد و آگاهی بسیجیان است که باعث می شود ایران اسلامی همیشه مقتدر و عزتمند در سراسر جهان باقی بماند.
کد خبر: ۸۹۶۶۶۹۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

محسن مرادی، فرمانده حوزه خاتم الانبیا(ص) سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان در خصوص حلقه های صالحین پایگاه شهید چمران بیان کرد: حلقه های صالحین پایگاه حوزه خاتم الانبیا(ص) روز های یکشنبه ی هر هفته با حضور اقشار جوان و نوجوان و با برنامه های و متنوع برگزار می شود.

وی افزود: هدف همه ما بسیجیان مشترک است و آن هم خدمت به نظام و پشتیبانی از ولایت فقیه است؛ بنابراین باید هر کاری برای قدم برداشتن در این راه را انجام دهیم که یکی از آن ها حلقه های صالحین است؛ همچنین رهبرمعظم انقلاب نیز توجه ویژه ای به حلقات صالحین دارند.

وی افزود: در راستای این توجه رهبر معظم انقلاب ما هم سعی داریم با ایجاد فضای مناسب و جذاب برای نوجوانان و جوانان آن ها را به شرکت در حلقه های صالحین مجذوب کنیم.

مرادی خاطرنشان کرد: همه ما باید برای اهداف بسیج تلاش کنیم چرا که یک دست صدا ندارد و این اتحاد و آگاهی بسیجیان است که باعث می شود ایران اسلامی همیشه مقتدر و عزتمند در سراسر جهان باقی بماند و نام بسیج در فرامرز ها شنیده شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها