سید ساجد یعقوبی
فرمانده دوران دفاع مقدس:
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: محور مقاومت مردمی است و فلسفه وجود همه نوکری به ملت در رکاب رهبری بوده و کسی که خود را نوکر مردم نمی‌داند ملت او را به افتخار نوکری هم نمی‌پذیرد.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۲۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

محور مقاومت مردمی است و فلسفه وجود همه نوکری به ملت در رکاب رهبری بوده

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم بعد از ظهر امروز در جشن پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در اردبیل اظهار داشت: جایگاه و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی زبانزد خاص و عام است که در سایه رشادت‌های رزمندگان و شهدای والامقام به دست آمده است.

وی افزود: رزمندگان کشورمان برای بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران از جان و مال خود گذشتند و عزت و عظمت بزرگی را به وجود آورده‌اند که این اقتدار کنونی در سایه ایثارگری‌های شهیدانی به دست آمده که برای پاسداری از ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی گام‌های استواری برداشته‌اند.

نوعی‌اقدم بیان کرد: محور مقاومت مردمی است و فلسفه وجود همه نوکری به ملت در رکاب رهبری بوده و کسی که خود را نوکر مردم نمی‌داند ملت او را به افتخار نوکری هم نمی‌پذیرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: به دور ماندن از هر گونه مسائل سیاسی سبب برطرف شدن مشکلات و مسائل پیش رو می شود که نیاز است مسئولان در این زمینه از هر گروه سیاسی دور بمانند و برای خدمتگذاری به مردم آماده باشند و تلاش و اهتمام خود را در این زمینه به‌کارگیرند.

وی تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان این است که از اختلافات داخلی پرهیز کرده و وحدت و یکپارچگی را بیشتر از هر مورد دیگری مبنای کار قرار دهند چرا که کسانی که به اختلافات داخلی دامن می‌زنند خائن هستند و این موضوع حتی بیشتر از یک جنگ جامعه را تهدید می‌کند که باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشیم.

نوعی‌اقدم بیان کرد: مردم استان اردبیل رزمندگان را همیشه مورد عنایت خود قرار داده‌اند و جزو استان‌های برتری بودند که با پشتیبانی از مدافعان حرم ما را در دستیابی به این موفقیت و پیروزی بزرگ رهنمون کردند که این حمایت‌های مالی و معنوی شایسته تقدیر و قدردانی است.

ارسال نظرات