سید ساجد یعقوبی
فرماندار خلخال در جمع خبرنگاران:
فرماندار خلخال گفت: ساماندهی مزار شهدا در دستور کار است که با هماهنگی شهرداری، امکانات دهیاری و دستگاه های اجرای در سال 97این است که تمامی مزار شهدا ساماندهي و این مشکل بر طرف خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۷۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶

یادمان های شهدای شهرستان خلخال ساماندهی میشوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فریدون بابایی اواشاناق فرماندار خلخال عصر امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران عنوان کرد: ساماندهی مزار شهدا در دستور کار است که با هماهنگی شهرداری، امکانات دهیاری و دستگاه های اجرای در سال 97این است که تمامی مزار شهدا ساماندهي و این مشکل بر طرف خواهد شدو علاوه بر ساماندهی مزار شهدا دایرة المعارف جنگ و شهدا در دست تدوین میباشد که بر روی این دایرة المعارف تامین اعتبار شده است.

بابایی افزود: سه یادمان شهدای گمنام که در سه بخش خورش رستم ، بخش شاهرود و خلخال مبلغی که حفظ آثار از ما خواسته بودند اعلام شده که در صورت تخصیص اعتبار و شرایط جوی مناسب تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار خلخال در این نشست خبری ضمن تقدیر از تلاش های خبرنگاران شهرستان خلخال و فعالان شبکه های اجتماعی گفت: سعی شود فضای امیدواری در شهرستان خلخال تقویت شود و رعایت اخلاق حرفه ای خبرنگاران از ویژگی های خوب یک خبرنگار است تا اخبار صحیح و به موقع دست مخاطب برسد.

در این جلسه فرماندار خلخال در خصوص جابجایی سایت زباله به مکان کارشناسی شده ،ایجاد و فضا گردشگری از جمله بام خلخال ،پل معلق ،کوه یخی ،زیب لاین ، خبر داد.

همچنین فرماندار خلخال عنوان  با اشاره به ضعف مشکلات آنتن دهی در مناطق گردشگری و روستا ها شهرستان خلخال، اینترنت و عدم پوشش تلفن های همراه واختلال در تلفن های ثابت گفت: تمامی مشکلات این حوزه حتما در اولویت پیگیری برای حل این مشکل خواهیم بود.

فرماندار خلخال  از تغیر سیستم ادارات خبر داد و گفت: در آینده ای نزدیک تغییراتی در ادارات شهرستان خلخال اعمال خواهد شد.

ارسال نظرات