خبرهای داغ:
سردار آبنوش در مراسم حماسه نسل ها اقبالیه:

چرا مسئولان نمی‌توانند مانع ورود قاچاق به کشور شوند!؟

سردار آبنوش گفت: امروز در بانکها و گمرکها نیاز به حضور افراد دلسوز و مدیریت جهادی داریم.
کد خبر: ۸۹۶۶۸۹۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

بع گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به همت سپاه ناحیه امام سجاد( ع) قزوین مراسم حماسه نسل ها(گرامی داشت نهم دی ماه) به مناسبت دهه بصیرت با حضور سردار آبنوش فرمانده سابق سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، شواری شهر قزوین و مردم با بصیر شهر اقبالیه در مسجد دوازده امام این شهر برگزارشد.
سردار سالار آبنوش در این مراسم اظهار داشت: دشمن در صدد ضربه زدن به نظام از هر طریقی است و میخواهد مردم از نظام دست بکشند و نظام را ناکار مد جلوه دهد.
وی افزود: ما از نمایندگان مردم در مجلس و دستگاه قضا مطالبه داریم که دزدان بیت المال را به مردم معرفی کنند و افرادی که مردم را با دزدی و عملکرد ضعیف دلسرد میکنند محاکمه کنند، چگونه امروز یک منافق و یک خراب کار را به راحتی پیدا میکنیم و دستگیر میکنیم اما نمیتوانی جلویی یک کاروان قاچاق را بگیریم.
آبنوش یادآور شد: امروز در بانکها و گمرکها نیاز به حضور افراد دلسوز و مدیریت جهادی داریم.
جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در ادامه عنوان کرد: کشوری که جزو کشور های ثروتمند دنیا هست و از نظر علمی دهمین کشور است چرا باید مردمان فقیر داشته باشد، نماینده ای که ملیاردها پول خرج میکند قطعا او برای دزدی به آنجا می رود.
وی گفت: رهبر عزیزمان نیروهایی مثل قاسم سلیمانی در جاهای مختلف قرار داده است که به کشور خدمت می کنند و باید مثل او باشیم و کار کنیم در حالی که 150نماینده وارد مجلس شود که جیب خود را بسته باشند.
آبنوش اظهار داشت: من خودم که چند سال در استان قزوین بودم کاملا میشناسم که مردمان اقبالیه در همه ای عرصه های چون مذهبی سیاست و... حضور داشته و با بصیرت هستند.
فرمانده سابق سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به موقعیت و منابع کشورمان بیان کرد: کشور ایران در قلب جهان قرار دارد وتنگه ای هرمز را دارد که اگر ان را قطع کنیم 30%اقتصاد جهان مختل می شود.
وی ابراز کرد: استاد دانشگاهی در آمریکا به ترامپ نامه ای نوشت و گفتند که ترامپ از انرژی هسته ای و اتمی دست بردارد، ایران را دریاب که در زمینه نانو روز به روز پیشرفت می کند.
آبنوش در خاتمه گفت: عمده ضربه هایی که به دشمن وارد می شود از ناحیه بسیجیان ،انقلابیون و حزب الله است.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها