خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

خارج شدن از خط رهبری همواره ضرر به همراه دارد

مراسم نهضت روشنگری به مناسبت دهه بصیرت با حضور مسوولین و مردم شهر در مسجد امیرالمومنین(ع) شهر اقبالیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۴۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر محمد امیدی از هادیان سیاسی استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: استکبار جهانی بدنبال فتنه اندازی در کشورهای عراق و سوریه و تجزیه آن و به مراتب جدایی کردستان عراق، ترکیه و ایران می باشد، دشمنان با فتنه قومی قبلیه ای، در کشور ایران به جایی نمیرسند الان اعتقاد ما را نشانه گرفتند اگر این اعتقاد از بین برود به همه ی اهدافشان می رسند.
وی در ادامه افزود: علت اینکه ما در عرصه خارجی موفق هستیم گوش به فرمان بودن ما از فرمایشات مقام‌معظم رهبری است و عامل پیروز ی ما چه در دوران دفاع مقدس و امروز همین تبعیت از ولایت فقیه می باشد.
امیدی بیان کرد: علت اینکه ما در عرصه داخلی موفق نیستیم اطاعت پذیری کم از مقام معظم رهبری است چه بسا تجریه نشان داده که خارج شدن از خط رهبری ضرر و زیان همراه دارد.
این هادی سیاسی تاکید کرد: تنها رمز موفقیت در امور خارجی اطاعت از مقام معظم رهبری است که مصداق بارز این موضوع سوریه و عراق هست که با اطاعت از فرمایشات ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری از تجزیه طلبی نجات یافت.
وی خاطر نشان کرد: سوریه ازاد شد چون بشار اسد مطیع دستورات مقام معظم رهبری بودند، در حالی که در داخل کشور برای اینکه دولت مردان از مطالب نائب بر حق عضمای ولایت مقام معظم رهبری پیروی نمیکنند این مشکلات به وجود آمده است.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها