خبرهای داغ:
توسط دبیر ستاد برگزاری مراسم ۹دی شهرستان آبیک تبیین شد:

برنامه های دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهرستان آبیک

برنامه های دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت توسط دبیر ستاد برگزاری مراسم ۹دی شهرستان آبیک تبیین شد.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۷۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رضا پاریاب دبیر ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله ۹دی شهرستان آبیک با گرامیداشت روز بصیرت بیان کرد: روز ۹ دی یکی از یوم الله ها می باشد و به تعبیر رهبری در تاریخ ماند و این یوم الله هم مختص هیچ جریان و گروه خاصی نمی باشد و البته مردم نیز با کشیدن خط بطلان به عناصر ضد انقلاب داخلی که با پشتیبانی مستکبرین بود نسخه این گروه را پیچیدند.
وی افزود: یکی از راه هایی که می توان در راستای گرامیداشت این روز بصیرت افزایی و تبیین حماسه مردمی ۹دی می باشد.
پاریاب با اشاره به وجه اشتراک های فتنه ۸۸ با فتنه های صدر اسلام افزود: فتنه سال ۸۸ با فتنه جنگ جمل شباهت های بسیار زیادی دارد که به ۶۷ مورد اشاره شده است که می توانیم با مطالعه تاریخ صدر اسلام از فتنه ها کمتر متضرر شویم.
وی افزود: یکی از شباهت های فتنه جمل با فتنه ۸۸ این بود که هردو ۲۰۲ روز طول کشید که جای تامل است و دومین شباهت این بود که در هردو با اعتراض به ارای مردم شروع شد که اگر تاریخ را مطالعه کنیم بسیاری از شبهات برطرف خواهد شد.
دبیر ستاد برگزاری مراسم ۹ دی شهرستان آبیک خاطر نشان کرد: یکی از معانی فتنه شبهه ناک و غبارآلود بودن فضا می باشد که بصیرت یکی از لوازم این فضاست و تا زمانی که مردم با بصیرت در این فتنه ها حاضر شوند میتوانند همه موانع را برطرف کنند و این حضور مردمی بدون هیچ سازماندهی صورت گرفت و خود مردم با ایمان قلبی و بصیرت خود بساط فتنه را جمع کردند.
وی تصریح کرد: وظیفه مسئولین و مردم در پیشبرد اهداف این است که جامعه و جوانان را در مقابل این شبهات اماده و مصون کنیم زیرا که فتنه گری تمام نخواهد شد.
وی افزود: سپاه امام صادق علیه السلام ابیک هم مانند بقیه مردم و سازمان ها در این هفته بصیرت برنامه های متعددی را برای بصیرت افزایی و شناخت عامه مردم برگزار خواهد کرد.
پایاب تصریح کرد: مراسمی را در روز چهارشنبه ۶ دی ماه ساعت۱۵ در مسجد امام صادق علیه السلام شهر آبیک خواهیم داشت که با حضور یکی از فرماندهان جبهه مقاومت خواهد بود.
وی اضافه کرد: همچنین جلسه شورای اداری نیز در محل فرماندهی برگزار خواهد شد و برنامه بعدی نیز مراسم روشنگری در حوزه علمیه خواهران خواهد بود.
این مسئول در بخش پایانی بیانات خود یادآور شد: در شهر خاکعلی نیز در سالن همایش های شهر خاکعلی که ویژه بخش بشاریات خواهد بود و البته در طول این هفته تا ۹ دی همایش های بصیرتی در مساجد در اجرا خواهد بود و همچنین در روز ۹دی نیز در شهر خاکعلی مراسم ویژه این روز برگزار خواهد شد پاریاب در پایان خاطرنشان کرد: همه ی توان و هم این مجموعه این می باشد که دهه بصیرت و یوم الله ها در خاطر و یاد مردم عزیزمان بماند و از تاریخ ملت ایران پاک نشود.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها