احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:
حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، گفت: شخصیت هایی که فتنه 88 را به وجود آوردند باید تجزیه و تحلیل شوند.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۲۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام اربابی در جمع کارکنان نیروی انتظامی شهرستان میناب به مناسبت فرا رسیدن 9دی و رسوایی فتنه گران داشتن بصیرت را امری ضروری عنوان کرد و گفت:متاسفانه چهره های شناخته شده زیادی در بدنه این نظام که سال های زیادی همراه این نظام و انقلاب بودند در فتنه سال 88 برای مردم نمایان شد و حقیقت وجودی و اهداف شوم آنان برای ملت ما برملا شد.

نعیم اربابی با بیان اینکه ملت ما باید تمامی فتنه گران و آشوبگران پشت پرده این نظام را بشناسند گفت:کسانی که ماهیت پلید آنها در رابطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشکار شد از اول انقلاب تاکنون هرگز فکر خدمت به این نظام و انقلاب را نداشته و نخواهند داشت و افرادی فرصت طلب و سودجو و همیشه به دنبال منافع خود بوده و هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب هدف از فتنه سال 88 را براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود:در فتنه سال 88 تمامی مستکبرین دنیا مستقیم یا غیر مستقیم نقش داشتند و به واسطه عوامل خود فروخته داخلی این اقدامات ناهنجار و پلید را در کشور ما رقم زدند که با عنایت خداوند متعال تمامی اهداف آنان برای ملت بزرگ ما مشخص شد و امروز هیچ جایگاهی در بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند.

اربابی فتنه فتنه گران را علیه این نظام و انقلاب دائمی خواند و گفت:از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون نظام ما با فتنه ها و تهدیدات زیادی روبرو بوده است که همگی آنان با شکست دشمنان مواجه شده زیرا دشمنان ما غافل از آنند که در راس این نظام و انقلاب رهبری عالم،مدیر و مدبری وجود دارد که تمامی نقشه های دشمنان را می داند و همیشه با پشتوانه ملت بزرگ ایران تو دهنی سختی به دشمنان می زند.

نعیم اربابی با توجه به نیاز غربارلگری چهره های فتنه گر و معاند انقلاب در جامعه گفت:افراد فتنه گر و معاند هرگز در پی خدمت رسانی به مردم نبوده و نیستند و دولتمردان ما باید هیچ جایی برای جولان دادن این افراد معاند در دستگاهها قرار ندهند زیرا این افراد بسیار فرصت طلب و در وقت مناسب ضربه خود را به این نظام و انقلاب خواهند زد.

ارسال نظرات