مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه:

فتنه گران داخلی در تلاش هستند تا مردم را در مقابل انقلاب قرار دهند

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه بیان داشت: فتنه گران داخلی در تلاش هستند تا مردم را در مقابل انقلاب قرار دهند و از تخریب چهره‌های انقلابی هیچگونه ابایی ندارند.
کد خبر: ۸۹۶۸۰۰۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام ابوالفضل آرمان در جلسه هم اندیشی هادیان سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار داشت:  فتنه گران داخلی در تلاش هستند تا مردم را در مقابل انقلاب قراردهند.

وی ضمن تبریک به مناسبت گرامی داشت حماسه ۹ دی و روز بصیرت، با اشاره به نفوذ دشمن در بین برخی مسئولین داخلی، افزود: متاسفانه این افراد عامدانه در حال مقابله با اهداف اسلام و انقلاب در کشور هستند به نحوی که از تخریب چهره‌های انقلابی نیز هیچگونه ابایی ندارند.

حجت الاسلام آرمان روشنگری و بصیرت افزایی در بین مردم و جوانان را بسیار مهم برشمرد و افزود: این وظیفه خطیر در سپاه و بسیج بر عهده هادیان سیاسی است.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه در ادامه در تبیین وظایف و نقش هادیان سیاسی گفت: کلیه هادیان سیاسی باید با مطالعه زیاد و صحیح سطح بینش سیاسی و بصیرتی خود را بالا برده و این بصیرت افزایی را در بین جامعه هدف که شامل بسیجیان، مردم و بخصوص جوانان می‌شود، انتقال داده تا انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) به ثمر بنشیند.

در ادامه جلسه نیز هرکدام از هادیان سیاسی، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به تفکیک بیان نموده و در پایان نیز سرگرد پاسدار مرادی مسئول معاونت سیاسی این ناحیه ضمن جمع بندی نظرات، افزود: معاونت سیاسی سپاه تربت حیدریه در هر زمان و شرایطی آماده است تا بهترین و جدیدترین مطالب و تحلیل‌های روز سیاسی داخل و خارج کشور را در اختیار هادیان قرارداده تا در قبال آن نیز هادیان محترم سیاسی، رسالت خود که همان بصیرت افزایی و روشنگری سیاسی در بطن جامعه است را به نحو احسن انجام دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها