سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه بیله سوار:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله‌سوار گفت: اتفاقاتی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ رقم خورد، چهره واقعی دشمنان داخلی و خارجی را برملا ساخت.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۱۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

فتنه ۸۸ چهره واقعی دشمنان داخلی و خارجی را برملا ساخت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، احمد سعادتی در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی شهرستان بیله‌سوار، به اهمیت برگزاری چنین نشست‌هایی اشاره کرد و اظهار داشت: با بصیرت و توجه به تاریخ می‌توان از گذشتگان درس و پندهای عبرت‌آموزی گرفت.

وی با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی که با حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی تحقق یافت، افزود: اتفاقاتی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 رقم خورد باعث شد تا چهره واقعی دشمنان داخلی و خارجی به خوبی مشخص شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بیله‌سوار تصریح کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی زمینه ورق زدن تاریخ و یادآوری اتفاقات پیرامون سال 88 را فراهم می‌کند تا اقشار مختلف مردم و مسؤولان با افزایش بصیرت و آگاهی‌های خود، برای مقابله با هرگونه هجمه‌ و دسیسه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی مهیا باشند.

سعادتی یادآور شد: حماسه 9 دی منجر به برداشته شدن نقاب از چهره منافقان و مزدوران داخلی و خارجی شد تا مردم با شناخت بیشتری از دشمنان و ترفندهای فریبنده آنان در مصاف با مزدوران و برهم زنندگان قوانین کشور که غالبا از کشورهای غربی تبعیت می‌کنند، ایستادگی کنند.

وی به حضور حماسی مردم در 9 دی 88 اشاره کرد و توضیح داد: حضور باصلابت و پرشور مردم در این تاریخ، نشانگر علاقه و اعتقاد روزافزون مردم به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه درسپاه ناحیه بیله‌سوار اظهار کرد: ملت همیشه حاضر در صحنه ایران اسلامی به هیچ عنوان از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی عقب نشینی نخواهند کرد و با پیروی از راه شهیدان برای اعتلای نظام و استقلال و عزت کشور در تلاش خواهند بود.

ارسال نظرات