خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه شهر الوند:

مسئولان خادمان ملت هستند نه صاحبان نظام

امام جمعه الوند فتنه سال ۸۸ را فتنه ای برانداز وخطرناک دانست وگفت: عده‌ای خواسته و ناخواسته بادشمن همکاری کردند وکشور را درفتنه ای عظیم قرار دادند.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۷۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی طهماسبی امام جمعه شهرستان الوند درخطبه‌های سیاسی-عبادی این هفته شهر الوند که در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) این شهر برگزار شد با اشاره به ایام رحلت کریمه اهل بیت (ع) اظهار کرد: طبق روایت هرکس حضرت معصومه را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود.
وی افزود: حضرت معصومه (س) از اهل بیت معصومین نیستند اما از کسانی هستند که زیارت نامه ایشان توسط معصومین نقل و بیان شده است.
خطیب نماز جمعه شهر الوند با اشاره به زیارت نامه حضرت معصومه ادامه داد: طبق این زیارت نامه، حضرت معصومه شفیع امت در بهشت هستند.
حجت‌الاسلام طهماسبی با اشاره به روز نهضت سواد آموزی یاد آورشد: نهضت‌ها وارگان‌ها ونهاد‌های تشکیل شده توسط امام راحل پربرکت بوده و نشان از هوش و ذکاوت امام دارد.
وی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به اهداف یک سازمان باید نهادهای کمک کننده را تعدیل کرد و این نشان از روحیه و علم مدیریتی قوی امام راحل است.
خطیب نماز جمعه شهر الوند با اشاره به اصل نظام وانقلابی که امام راحل به دنبال آن بودند گفت: اهداف این انقلاب متعالی و انسانی است.
این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: همه مسئولان گذشته و حال بدانند ملت ایران رای داده‌اند تا برای مدت کوتاهی مسئولان خادم مردم باشند و ملت نظام را به آنها نفروخته‌اند و هیچ مسئولی رهبرانقلاب نیست.
حجت الاسلام طهماسبی اضافه کرد: رییس جمهورهای گذشته و حال بدانند اگر می‌توانند خدمت کنند و اگرنمی توانند نظام را زیرسوال نبرند و سیاه نمایی نکنند.
وی خطاب به مسئولان بیان کرد: خواسته یا ناخواسته به دشمن کمک نکنند و همه پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
امام جمعه الوند فتنه سال ۸۸ را فتنه ای برانداز وخطرناک دانست وگفت: عده‌ای خواسته و ناخواسته بادشمن همکاری کردند وکشور را درفتنه ای عظیم قرار دادند.
این مسئول با اشاره به نهم دی ماه یاد آور شد: نهم دی ماه روزبصیرت است و طبق فرمایش امیرالمومنین درفتنه باید مثل بچه شتر بود.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها