خبرهای داغ:
در بیانیه سپاه شهرستان البرز به مناسبت حماسه 9دی ماه آمده است:

ارزش های نظام هرگز دستخوش آرزوی فتنه گران نمی شود

در بیانیه سپاه شهرستان البرز به مناسبت حماسه 9دی ماه آمده است: مردم شریف ایران بار دیگر در 9 دی 88 به مستکبرین ثابت کردند که تا پای جان از این انقلاب دفاع خواهند کرد و نخواهند گذاشت امنیت و آرامش کشور را به هم بزنند .
کد خبر: ۸۹۶۸۸۰۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز همزمان با سالروز حماسه 9 دی ماه بیانیه ای صادر نمود که متن آن به شرح ذیل می باشد:
بعد از انقلاب اسلامی استکبار جهانی با توطئه های مختلف بنا داشت تا نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد و از جمله این توطئه ها آشوب های سیستان بلوچستان ، غائله کردستان ، هشت سال دفاع مقدس ،فتنه 88 و تحریم ها تنها گوشه ای از توطئه های استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است که در تمامی این اتفاقات با حضور پر شور مردم نقشه های دشمن نقش بر آب شده است.
اما در سال 87 قبل از انتخابات سال 88 با القا کردن به ذهن مردم که در انتخابات تقلب خواهد شد و این خود شروعی بود تا مردم ایران را نسبت به انتخابات و جمهوری اسلامی سرد کنند و خود پیروز میدان شوند و بعد از انتخابات به بهانه تقلب که ساخته و پرداخته استکبار بود عوام را فریفتند و با کمک عوامل داخلی انتخابات 88 را بر کام ملت و رهبر معظم انقلاب تلخ کردند .
انتخابات سال 88 و تقلب در انتخابات بهانه ای بود که بار دیگر استکبار جهانی توطئه با هم دستانشان در داخل انجام دهند و از داخل جمهوری اسلامی را فرو پاشند .
اما استکبار جهانی و معاندین نظام و فتنه گران داخلی نتوانست راه به جایی ببرد و ملت غیور ایران با منویات و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب کشور راه سعادت را پیدا کرد و رو سیاهی ماند برای سران فتنه ، مردم شریف ایران بار دیگر در 9 دی 88 به مستکبرین ثابت کردند که تا پای جان از این انقلاب دفاع خواهند کرد و نخواهند گذاشت امنیت و آرامش کشور را به هم بزنند .
حضور ملت ایران در 9 دی مشت محکمی بود به معاندین نظام که ملت غیور ایران تسلیم زورگویی و زیاده طلبی های شما نخواهد شد . مدیریت روشنفکرانه رهبر انقلاب مهمترین عوامل حضور مردم در حماسه 9 دی بود و حماسه 9 دی مشت محکمی بود بر دهان مستکبرین و سران فتنه که میخواستند کشور را به آشوب بکشند .
پاسداشت حماسه 9 فرصت دوباره ای برای نشان دادن وحدت همدلی ملت غیور ایران به دیگر جهانیان الخصوص به فتنه انگیزان داخلی و خارجی که از اول انقلاب به فکر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند ولی نمی دادند نظامی که مردم پایگذار او بودند و هستند و هدف اصلی ایران اسلامی پیروی از دین حضرت محمد (ص) است و با ظهور منجی عالم بشریت به هدفی که انقلاب اسلامی دارد خواهد رسید و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران با تیر ترقه هایی که دشمن می اندازد فرو نمی پاشد .
همه دشمنان داخلی و خارجی بدانند تا زمانی که خون در رگ های ملت ایران می جوشد و به پشتوانه رهبر معظم انقلاب نمی توانند هیچ خدشه ای به کشور وارد کنند و این آرزو را به گور خواهند برد که روزی بتوانند انقلاب اسلامی را ریشه کن کنند.
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها