خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

9دی قتنه را خاموش کرد و ادامه راه را برای دشمن دشوارکرد

مراسم گرامیداشت سالروز نه دی(حماسه بصیرت) در مسجد صاحب الزمان(عج) رجایی دشت الموت برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۹۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم گرامیداشت سالروز نه دی(حماسه بصیرت) با حضور دکتر کاظم حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، فرمانده حوزه مقاومت بسیج رجایی دشت، دهیار، نماینده بخشدار و دیگر مسوولین در مسجد صاحب الزمان(عج) رجایی دشت الموت برگزار شد.
دکتر کاظم حسینی در این مراسم اظهار داشت: حماسه 9دی متعلق به هیچ گروه سیاسی نبود بلکه یک اتفاق فراجناحی و متعلق به همه مردم ایران با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی بود و لبیک و میثاق امت با ولایت بود.
وی خاطر نشان کرد: فتنه سال 88 به بهانه انتخابات شروع ولی بعد از زمان کوتاهی مشخص شد که این فقط بهانه است و اصل نظام جمهوری اسلامی مورد نظر صد انقلاب و استکبار جهانی بود.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: مردم با بصیر ملت ایران برای دفاع از امنیت و پایداری و پشتبانی از اصل ولایت فقیه حماسه عظیم نه دی را خلق کردند و در هر مقطعی که دشمن نسبت به این ملت مکری بکار برد این حیله را به خود آنها بر می گرداند.
وی یادآور شد: حماسه 9 دی را می توان روز تجدید میاق دوباره ملت قهرمان ایران با ولایت فقیه و رهبر عالی قدر انقلاب اسلامی دانست که در آن به تمام مخالفان نظام و دشمنان انقلاب ثابت شد که مردم ما همچنان با تمام وجود پشتیبان این اصل اساسی کشور هستند.
حسینی افزود: ولایت فقیه را یک نعمت الهی است و باید قدر این انقلاب را بدانیم و شکر گذار این جلوه الهی باشیم چرا که امروز آسایش و امنیتی را مدیون انقلاب اسلامی هستیم.
وی در خاتمه تصریح کرد: 9 دی یادآور حماسه ای است که فتنه خطرناک دشمنان انقلاب را خاموش و کار را برای آینده آنان نیز بسیار سخت و دشوار کرد، فتنه ای که با همراهی دولت های غربی، سران استکبار و برخی دست نشانده های فریب خورده داخلی برای براندازی نظام ایجاد شد.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها