خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان البرز گفت :

در حماسه9دی آمدیم تا خاکریز خود را مشخص کنیم

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : خطر فتنه داعش که همه دنیا آن را لمس کردند، چه کسانی سینه سپر کردند و در مقابل این غده سرطانی ایستادند؟ چرا کسانی نمی توانند قدرت و عظمت این انقلاب را ببینند ، چرا بعضی ها خواسته و ناخواسته آب در آسیاب دشمن میریزند ؟
کد خبر: ۸۹۶۸۹۳۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی حجت السلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) که در تالار شهر الوند برگزار شد، اظهار داشت : قرآن خطاب به پیامبر اسلام (ص) می فرماید دور اطراف را نگاه کن پر از منافق و فتنه گر است که دنبال فتنه انگیزی هستند .
وی افزود : فتنه بر دو بعد است فتنه گر های داخلی و فتنه های خارجی و برای انسان فتنه گر دو عذاب است اولین عذاب رسوایی فتنه گران است و دومین عذاب الهی است .

در حماسه9دی آمدیم تا خاکریز خود را مشخص کنیم
وی ادامه داد : در قرآن کریم محتوای فتنه را به این شکل معرفی میکند در آیه ی 191 سوره بقره می فرماید : فتنه از قتل هم بالاتر و شدید تر است و در آیه 217 سوره بقره می فرماید : قتنه از کفر نیز بالاتر است .
شجاعی مهر ادامه داد : هیچ کشوری و حکومتی به اندازه ایران اسلامی فتنه در مقابلش نبوده است و از روز اول پیروزی انقلاب فتنه ها شروع شد و فتنه هایی در غالب تعصبات ملی و مذهبی شکل کرفت و غائله هایی که برای این انقلاب درست کردند و هر کدام میتوانست اساس این انقلاب را از بین ببرد .
وی بیان داشت : کسی که به گرانی اعتراض دارد چرا به اصل نظام تعدی بکند چرا به رهبر و ولی فقیه نظام تعدی بکند ، مشخص است که اینها همه از یک فضا آب می خورد و هدف همه این فتنه ها یک است آن هم از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران . نقطه مقابل فتنه هایی که بعد از انقلاب در ایران به وجود آمد جریان های انقلاب و بسیج و سپاه بوده است ، از بین برنده همه این فتنه ها خون مبارک شهدای بسیج و سپاه بوده و بعضی ها از روی بی مهری به این جریان ها حمله می کنند .
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : خطر فتنه داعش که همه دنیا آن را لمس کردند چه کسانی سینه سپر کردند و در مقابل این غده سرطانی ایستادند ، چرا کسانی نمی توانند قدرت و عظمت این انقلاب را ببینند ، چرا بعضی ها خواسته و ناخواسته آب در آسیاب دشمن میریزند .
شجاعی مهر اضافه کرد: در روز 9 دی آمدیم تا برانداز کنیم ، جبهه را مشخص کنیم ، خاکریزمان را مشخص کنیم . 9 در حماسه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی بود ، خاتمه فتنه ای بود که میخواست ریشه های نظام را ازبین ببرد و به اصل انقلاب ضربه وارد کند .
وی در پایان افزود : تحریم ها نتیجه فتنه 88 است ، اگر در فتنه 88 با بصیرت و هوشیار بودیم و جلوی این فتنه را می گرفتیم امروز آسیبی مثل تحریم نداشتیم . ما هزینه های زیادی دادیم ولی دستاورهایی را نیز داشته ، و اولین ویژگی فتنه آشکار شدن دست قدرت و نصرت الهی است در حماسه 9 دی فهمیدیم که این انقلاب صاحب دارد . آنچه مردم را آورد در صحنه نصرت و امداد الهی بود.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها