معاون سیاسی منطقه دوم ندسا:

نظام جمهوری اسلامی هم امنیت دارد هم امنیت زاست

معاون سیاسی منطقه دوم ندسا در همایش بزرگ و مردمی 9 دی در مسجد سیدالشهداء (ع) وحدتیه گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی هم امنیت دارد و هم امنیت زاست.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۱۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت‌الاسلام سید باقر حسینی امام جمعه موقت وحدتیه شامگاه ۹ دی با اشاره به حماسه ۹ دی و تبیین این روز برای مردم اظهار کرد: حماسه ۹ دی تجلی قدرت الهی و شکست فتنه آمریکایی-اسراییلی است، روزی که مردم با ولایت عهد ومیثاق بستند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا دفاع کرده و به فتنه ۸۸ پایان دادند.
نظام جمهوری اسلامی هم امنیت دارد هم امنیت زاست 
یعقوب ربیعی مطلق معاونت سیاسی منطقه دوم نیروی دریایی بوشهر نیزضمن گرامی داشت حمسه ۹ دی، عنوان کرد:حق و باطل بودن به سوابق تاریخی و انقلابی بودن فرد بر نمی‌گردد بلکه به حقانیت آن مربوط می‌شود؛ همان گونه که طلحه و زبیر به دلیل بی بصیرتی در مقابل امام زمان خود قرار گرفتند و در دام فتنه افتاده و هلاک شدند.
نظام جمهوری اسلامی هم امنیت دارد هم امنیت زاست
 تحلیلگر مسایل سیاسی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان این که در زمان امامان معصوم، اهل بیت، ولی فقیه زمان بودند خاطر نشان کرد:در زمان امام علی (ع) معیار حق، حضرت امیرالمومنین (ع) بود و در زمان سایر امامان معصوم علیهم السلام، اهل بیت، ولی فقیه زمان خود بودند و در شرایط فعلی رهبر معظم انقلاب، ولی فقیه محسوب می‌شود و از این رو باید پشت سر ولایت حرکت کنیم.
وی در پایان سخنان خود، حماسه ۹ دی را را یوم الله معرفی کرد و افزود:حماسه ۹ دی یوم الله بود، زیرا زمانی که شعایر الهی مورد خدشه قرارگرفته بود با درایت مقام معظم رهبری و هشیاری و بصیرت مردم، خداوند مدد کرد و فتنه ۸۸ را خاموش کرده و از این حوادث عبور کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار