سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع):
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مردم فهیم کشورمان با بصیرت و ولایتمداری در حماسه 9 دی تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۹۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

بصیرت مردم نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شکر عبدی در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام حماسه 9 دی اظهار کرد: حماسه 9 دی از روزهای جاودان و ماندگار تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که نباید این روز راهیچ وقت فراموش شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره حماسه 9 دی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند در حماسه 9 دی قدرت الهی دیده شد چرا که این کارها کارهایی نبودند که با اراده امثال ما انجام گیرد آن هم در مقابل کشورهایی که از سال 80 برای ایجاد فتنه اتاق فکر تشکیل داده و برنامه‌ریزی کرده بودند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: مردم فهیم کشورمان با بصیرت و ولایتمداری در حماسه 9 دی تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی بیان کرد: پیش از جریان فتنه 60 کانال فارسی‌زبان از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می شد که پس از آن افرایش یافت و به 163 کانال رسید که توسط کشورهای غربی با هدف توطئه علیه ایران فعالیت می‌کردند اما موفق نشدند در مقابل مردم انقلابی و همیشه در صحنه نقشه‌های شوم خود را عملی کنند.

عبدی تأکیدکرد: چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام حماسه 9 دی با شرکت 34 تیم از ادارات و 30 تیم از بسیج محلات از امروز رسما آغاز می‌شود و تا 12 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات