سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران امتداد قیام حضرت سیدالشهدا (ع) است و امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم در صحنه و با درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب توانسته در خط مقدم تمامی جبه‌ها با قدرت بایستد.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۰۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

انقلاب اسلامی ایران امتداد قیام حضرت سیدالشهدا (ع) است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار عبدی در سخنرانی مراسم گرامیداشت قیام و حماسه 9 دی ماه سال 88 در مسجد جامع نمین  اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی است که اراده خداوند در آن کاملا مشهود است و 40 سال است که ایران در برابر تحریم ها و فشارها توانسته در همه عرصه ها به رشد و بالندگی برسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: کشور ایران امروزه در انرژی هسته ای جزء 8 کشور، در سلول های بنیادی جز 3 کشور، در هوافضا جز 8 کشور و در علم نانو جز 6 کشور برتر جهان است و در سد سازی، کشاورزی، صنعت و نفت و گاز نیز حرف اول را در دنیا میزنید.

وی در ادامه به حوادث سال 88 پرداخت و گفت: در آستانه انتخابات 88 یک سری توطئه هایی در کشور صورت گرفت طوری که رفت و آمدها به کشورهای غربی زیاد شد و 8 دفتر ویژه در نقاط مختلف دنیا تشکیل شد و هدفشان نیز براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود ولی غافل از این که ملت ایران همواره در صحنه هستند و بصیرت این ملت زبانزد خاص و عام است.

 سرهنگ عبدی با بیان اینکه حماسه 9 دی به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ زرین انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است اظهار کرد: بعد از انتخابات سال 88 موسوی و کروبی به جای پیگیری اعتراضات خود از راه قانونی، بر ابطال انتخابات تاکید داشتند و با این کار زمینه را برای اغتشاشات عده ای آماده کردند و آشوبگران در روز عاشورای حسینی حتی مساجد را به آتش کشیدند در پی این حوادث بود که مردم متوجه شدند آنان با ولایت فقیه و امام حسین(ع) دشمنی دارند و با حضور حماسی خود در 9 دی تمام توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه بزرگترین گناه سران فتنه امید دادن به دشمنان بود افزود: خطبه های غرّای مقام معظم رهبری در سال 88 تاثیر زیادی در روشنگری مردم داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امتداد قیام حضرت سیدالشهدا(ع) است گفت: امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم در صحنه و با درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب توانسته در خط مقدم تمامی جبه ها با قدرت بایستد و استکبار جهانی حتی در ذهن خود هم نمی تواند بگنجاند که به نظام جمهوری اسلامی ضربه ای وارد کند.

ارسال نظرات