تجمع عظیم پاسداشت حماسه ۹ دی در قوچان

با حضور پرشور مردم ولایتمدار قوچان تجمع عظیم پاسداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع امام خمینی (ره) قوچان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۷۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، تجمع پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور قوچان به مناسبت گرامیداشت و پاسداشت حماسه عظیم ۹ دی امشب در مسجد جامع امام خمینی (ره) این شهرستان با حضور حجت‌الاسلام کاظم راشد یزدی استاد اخلاق حوزه و دانشگاه، حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی امام‌جمعه، علیرضا قامتی فرماندار و جمعی دیگر از مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

در این مراسم و حماسه بزرگ علاوه بر مداحی و خواندن کلمه‌ای توسط یک نوجوان انقلابی، مردم در کنار مسؤولین شعار‌هایی همچون «الله‌اکبر»، «آمریکا، اسرائیل عدو الله»، «دست خدا بر سر ماست، خامنه‌ای رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده آزاده‌ایم»، «مرگ بر فتنه‌گر» و ... سر دادند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان در این تجمع عظیم با اشاره به اینکه از ۹ دی می‌توان به انقلابی دیگر تعبیر کرد، گفت: این حماسه انقلاب را بیمه کرده، اما حوادث دردناک پس از انتخابات سال ۸۸ هنوز هم آثار و زیان‌هایی را در جامعه به بار گذاشته است.

ایمانی‌نیا با یادآوری اینکه مردم در ۹ دی بساط فتنه و فتنه‌گر را با تدبیر‌های مقام معظم رهبری جمع کرده و آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ ریختند، بیان کرد: شناخت دوست از دشمن یکی از عبرت‌های ۹ دی بوده که باید مدنظر قرارداد، زیرا باید مراقب بود که در دام دشمن گرفتار نشویم.

وی با ابراز تأسف نسبت به اینکه بسیاری در سال ۸۸ به دام دشمن افتادند، تصریح کرد: دشمن به دنبال آمیخته شدن حق و باطل است و لازمه تشخصی این دو از یکدیگر هوشیاری و دقت هست و باید چشم، گوش و زبان را متوجه سخنان و فرمایشات، ولی امر مسلمین جهان کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان با تأکید بر این موضوع که فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب بوده و باید به آن‌ها عمل کرد، یادآور شد: امروز نیز دشمن با استفاده از ادبیات دلسوزانه واردشده و مردم را به کف خیابان‌ها ریخته است تا پس‌ازآن مردم را به هر سمتی که دوست دارد بکشاند.

ایمانی‌نیا بابیان اینکه به‌جای گوش دادن به فضای مجازی و ماهواره‌ها باید به سخنان مقام معظم رهبری گوش فرا داد، افزود: در لحظه تصمیم گرفتن و عمل مهم است و اگر در سال ۸۸ برخی به فرمایشات و سخنان رهبری دقت می‌کردند بیشتر از اتفاقات پس از انتخابات رخ نمی‌داد.

وی با اشاره به اینکه باید از حوادث سال ۸۸ عبرت گرفته شود تا به دام فتنه‌گران نیفتیم، گفت: داشت بصیرت بسیار حائز اهمیت است و مسیر پرافتخار جمهوری اسلامی ایران امروز با رهبری‌های رهبر معظم انقلاب در حال حرکت هست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها