نماینده، ولی فقیه در سپاه گناباد:

تقلب در انتخابات رمز فتنه‌گران برای براندازی نظام بود/دولت در مشکلات اقتصادی کشور بايد پاسخگو باشد

نماینده، ولی فقیه در سپاه گناباد گفت: دولت در مشکلات اقتصادی کشور مقصر است و باید پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۳۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سید هاشم موسوی، در اجتماع بزرگ گرامیداشت حماسه ۹ دیماه در جمع مردم شهرستان باخرز در مسجد جامع امام علی (علیه السلام) با اشاره به اهمیت بزرگداشت نهم دی گفت: بزرگترین معضل قبل از فتنه ۸۸ در جریان اصلاحات اتفاق افتاد. مجلس ما در آن زمان در مقابل رهبری ایستادند و برای ورود آمریکایی‌ها به کشور فرش قرمز پهن کردند. متاسفانه در آن جریان ۱۲۷ نماینده مجلس به رهبری نامه می‌نویسند که باید عادی‌سازی روابط با آمریکا را به عنوان جام زهر امضا کنید که این اقدام نمایندگان مجلس با درایت رهبری شکست خورد.
 
وی افزود: امروز دشمن از وجود برخی افراد برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند و متاسفانه برخی افرادی که سابقه مسئولیت در نظام را دارند به دلیل منحرف شدن از اصول انقلاب و نظام در فتنه دشمن گرفتار شده و همراه دشمن دارند در این جریان بازی می‌کنند.
 
حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به چند شاخص اصلی جریان فتنه و فتنه‌گران در سال ۸۸ گفت: دشمن در سال ۸۸ در اقدامی هماهنگ و برنامه ریزی شده با شبهه تقلب در انتخابات حدود یک سال نظام و انقلاب را دچار آشوب کردند و شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ دشمن را گستاخ‌تر کردند. بیشترین تحریم‌های که امروز کشور و مردم ما با آن روبرو هستند بعد از حوادث فتنه ۸۸ اتفاق افتاد و نگاه دشمن عوض شد. متاسفانه سران فتنه بعد از اتفاقات سال ۸۸ بیکار نمانده و تا یک سال پس از آن اتفاقات با سخنان و رفتار خود برای نظام هزینه ایجاد کردند تا در نهایت سران نظام مجبور به تایید حصر خانگی آن‌ها شدند که رئیس جمهور فعلی یکی از همان امضا کنندگان حصر خانگی سران فتنه بود.
 
نماینده، ولی فقیه در سپاه گناباد هدف دشمن از فتنه را رهبری و اصل ولایت فقیه عنوان کرد و اظهار داشت: مردم انقلابی ایران در ۹ دی ۸۸ بصیرت و ولایتمداری خود را به جهان ثابت کردند و امروز هم هرجا که لازم باشد با وجود همه مشکلاتی که با آن گریبان گیر هستند در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهند کرد و این راه در طول تاریخ ۴۰ ساله انقلاب بار‌ها و بار‌ها نشان دادند.
 
حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در برخی شهر‌های کشور گفت: عده‌ای به بهانه تحریم‌های اقتصادی، به دنبال ایجاد فتنه و آشوب جدید در کشور هستند که باید هوشیاری و بصیرت افزایی در بین مردم صورت گیرد. آیا شعار‌هایی که در این تجمعات سر داده شد شعار اقتصادی و مطالبه گری از دولت بود؟ مقام معظم رهبری بار‌ها بر تلاش و کار بیشتر دولت نسبت به حل مشکلات اقتصادی کشور تاکید داشتند، ولی هیچ تلاشی از سوی دولت برای رفع مشکلات انجام نشد.
 
وي افزود: همه چشم امید دولت به برجام بود، ولی هیچ چیزی نصیب کشور نشد. متاسفانه دولت بیشتر وقت خود را برای برجام به هدر داده و الان هر اتفاقی در کشور بیافتد دولت و دولتمردان مسئول آن هستند.
 
موسوي اشاره داشت: رئیس جمهور امروز در همایش حقوق شهروندی به جای پرداختن به مشکلات اصلی مردم و کشور مسئله شنود را به عنوان اولین مشکل مردم عنوان کرد در حالی که دغدغه اصلی مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی است. اگر شما بهترید حقوق شهروندی هستید چرا قرارداد‌های محرمانه می‌بندید و مردم نباید از آن‌ها اطلاعات پیدا کنند؟ آیا بهتر نیست به جای فرافکنی و شور انگیزی نسبت به شفاف سازی نحوه مدیریت کشور با مردم صحبت کنند و تلاش خود را در راه حل مشکلات مردم به کار بگیرد؟
ارسال نظرات
پر بیننده ها