خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه استان سمنان:

راه‌اندازی جنگ نرم بزرگ‌ترین توطئه دشمنان است

فرمانده سابق سپاه اسنان سمنان از جنگ نرم به‌عنوان بزرگ‌ترین توطئه دشمن نام برد.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۳۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار، علی استاد حسینی گفت: فتنه‌هایی همچون فتنه سال 88 در عمق توطئه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی ریشه دارد و نباید فراموش شود.

وی با بیان اینکه سرنخ فتنه در دستان بیگانگان بود، افزود: در اصل، عوامل داخلی و منافقان، عامل این فتنه بودند و هنوز هم مدعی حق و طلبکار هستند.

فرمانده سابق سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه عضو شورای سیاست خارجی آمریکا معتقد است که با جنگ نظامی نمی‌توانند انقلاب را از بین ببرند، یادآور شد: آنان با توطئه‌های مختلف درصدد از بین بردن انقلاب اسلامی ایران از داخل کشور بودند که به لطف خدا و بصیرت ملت ایران با شکست مواجه شدند.

وی با تأکید بر اینکه راه‌اندازی جنگ نرم از سوی جهان استکبار و کشورهای غربی، بزرگ‌ترین توطئه دشمنان است، ادامه داد: بیش از 75 میلیون دلار در سال، علیه ایران تبلیغات فرهنگی می‌شود که اعتقاد، آرمان‌ها و ارزش‌های ایرانی و اسلامی ملت ایران را در تمام اقشار و گروه‌های سنی نشانه گرفته است.

استادحسینی با بیان اینکه فتنه 88 یک دعوای خانوادگی نبود، تصریح کرد: باید ریشه‌های فتنه برای مردم بازخوانی شود تا فراموش نکنند و این قائله زمانی ختم می‌شود که سران فتنه از مردم عذرخواهی کرده و به‌اشتباه و گناه خود اعتراف کنند.

وی اظهار کرد: شیعیان مانند پرنده هستند و دو بال این پرنده، معنویت و عدالت‌خواهی است و زرهی دارد به نام ولایت‌پذیری که آن را شکست‌ناپذیر می‌کند و دشمن باید از اتفاقات گذشته درس عبرت بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها