مسئول سازماندهی و عملیات سازمان اردویی بسیج خوزستان خبر داد

بازدید ۴۵ هزار دانش آموز از نمایش "پایداری تا ظهور"

میرعلی پور گفت: از 22 مهرماه امسال تا کنون، بیش از ۴۵ هزار دانش آموز از رزمایش فرهنگی "پایداری تا ظهور" دیدن کردند.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۹۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، میرعلی پور مسئول عملیات و سازماندهی سازمان اردویی بسیج خوزستان با اشاره به برگزاری برنامه های نمایشی برای کاروان های راهیان نور دانش آموزی در این استان گفت: رزمایش پایداری "تا ظهور" یک نمایش فرهنگی رزمی است که همه ساله در پادگان شهید غلامی خوزستان همزمان با برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی برگزار می شود .


وی بیان داشت: امسال با آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی که از تاریخ ۲۲ مهر آغاز شده است، این رزمایش شبانه با حضور بیش از ۷۰ نفر عوامل اجرایی برگزار شده و تا کنون ۴۸ اجرا را داشته است .


میرعلی پور ادامه داد: دانش آموزان استان های خوزستان ، خراسان شمالی و یزد جهت بازدید از این نمایش فرهنگی رزمی در محل اجرای نمایش حاضر شدند که از استان خراسان شمالی بیش از ۲۵۰۰ نفر و از استان یزد بیش از ۳۹۰۰ نفر از نزدیک شاهد نمایش این برنامه بودند .


مسئول عملیات و سازماندهی سازمان اردویی بسیج استان خوزستان در ادامه تاکید کرد: بیش از ۴۵هزار و ۵۰۰ دانش آموزان از مهرماه امسال تا کنون، از این برنامه نمایشی دیدن کردند.


وی با اشاره به اثرگذاری این برنامه نمایشی گفت: این برنامه های نمایشی که با موضوع عملیات های دفاع مقدس است، یکی از بهترین راه های هنری برای نشان دادن شجاعت ها و از جان گذشتگی های شهدا و رزمندگان در طول دفاع مقدس بوده است.

ارسال نظرات