خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

از روحیه ایثار والدین شهدا درس بگیریم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: امروز آحاد جامعه باید از روحیه‌ صبر و ایثار والدین شهدا درس بگیرند و آن را سرلوحه‌ی زندگی خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۶۹۹۱۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه محمد طاهرخانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان با خانواده‌های شهدا دیدار کردند.
این دیدارها از خانواده‌های شهیدان هاشم و کاظم عاملی، شهیدان مظفر و غلام‌حسین کرمی‌شالی، شهید علی محمدرضایی و مفقودالاثر مدافع حرم حمید محمدرضایی و شهید احمد سلیمانی در شهرستان تاکستان صورت گرفت.
در دیدارهای یاد شده، حقایق‌پور یاد و خاطره‌ی شهیدان را گرامی داشت و گفت: والدین شهدا نماد مقاومت و ایستادگی هستند و با تحمل سختی‌ها نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایفا کردند.
وی با بیان اینکه والدین شهدا با هدف جلب رضایت خداوند متعال و اهل‌بیت(ع) فرزندان‌شان را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام کردند، افزود: آنها حتی با وجود اینکه یک فرزندشان به شهادت رسیده بود، از رفتن فرزند دیگر خود به جبهه‌ها خودداری نکردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: والدین شهدا حاضر بودند بدون هیچ چشمداشتی فرزندان‌شان را در راه خدا و دین فدا کنند تا رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی به پیروزی برسند و ارزش‌های اسلامی در جامعه احیا شود.
حقایق‌پور با بیان اینکه روحیه‌ی صبر و ایثار والدین شهدا ستودنی است، گفت: امروز آحاد جامعه باید از این روحیه درس بگیرند و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
این مسوول افزود: ترویج روحیه‌ی والدین شهدا در لایه‌های مختلف جامعه ضروری است زیرا موجب کاهش مشکلات و افزایش سلامت اخلاقی خواهد شد.
در این دیدارها، مدیرکل بنیاد استان و رییس بنیاد شهرستان تاکستان از مقام والای والدین شهدا تجلیل کردند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها