مسئول کانون بسیج هنرمندان نیشابور:

جشنواره فیلم عمار فرصتی برای شناسایی افراد انقلابی در عرصه هنر است

مسئول کانون بسیج هنرمندان نیشابور گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار ۸ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است که این جشنواره فرصتی برای شناسایی افراد انقلابی در عرصه هنر است.
کد خبر: ۸۹۶۹۹۹۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
موسی نوکاریزی در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  اظهارکرد: جشنواره فیلم عمار نیشابور فرصت عرض اندام برای هر اهل هنری که دغدغه انقلاب و کار فرهنگی را دارد، فراهم ساخته است.

وی افزود: جشنواره مردمی فیلم عمار ۸ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است که این جشنواره فرصتی برای شناسایی افراد انقلابی در عرصه هنر است.

وی خاطر نشان کرد: در آیین افتتاحیه جشنواره فیلم عمار شهرستان نیشابور از هادی حاجتمند کارگردان نیشابوری وسازنده چندین اثرتلویزیونی وسینمایی وبرنده فانوس طلایی عمارطی چنددوره وکارگردان فیلم سینمایی اشنوگل تجلیل گردید.

نوکاریزی یادآورشد: همچنین از مسعوددهنوی کارگردان نیشابوری فیلم «بازهم ساک سفرت رو خودم می‌بندم» محصولِ سازمان اوج و نامزد بهترین فیلم داستانی جشنواره عمار سال گذشته و تقدیر شده‌ی جشنواره که بهترین فیلم کوتاه داستانی جشنواره بین المللی "۵ قاره" ونزوئلا و بهترین موسیقی متن اورجینال از جشنواره "۵ قاره" که موسیقی‌ها هم توسط شمس آبادی و رحیم پور هنرمندان نیشابوری ساخته شده بودتجلیل گردید.

وی عنوان کرد: سیدمهدی حسینی دیگر کارگردان هنرمند نیشابوری که فیلم کوتاه ویژه شهید حججی وی از شبکه ۳ پخش شد در هفتم شهید حججی از شبکه ۲ و شبکه افق پخش گردید و فیلم مستند سورتر این هنرمند دیپلم افتخار و تندیس و چندین جایزه و پخش از شبکه ۵ تهران را دارد و فیلم ثانیه‌های سربی دیپلم و تندیس و بهترین فیلم داستانی جشنواره فیلم و عکس خراسان رضوی را داراست تجلیل گردید.

مسئول کانون بسیج هنرمندان نیشابور اذعان کرد: همچنین از داود عین‌آبادی هنرمند نیشابوری و بازیگر نقش سردارشهیدعبدالحسین برونسی درفیلم سینمایی "به کبودی یاس" تجلیل شد.

وی عنوان کرد: همچنین از برترین اکران کننده‌های جشنواره فیلم عمار امیرعسکران از مسجدالرضا و علی قاسم آبادی مسجدمحمدبن عبدالله نیشابور جهت اکران‌ها در در سال ۹۵ تجلیل گردید.

مسئول کانون بسیج هنرمندان ودبیر جشنواره فیلم عمار شهرستان نیشابور تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جشنواره عمار که آن را از سایر جشنواره‌های فیلم متمایز کرده، اکران آثار به‌صورت خودجوش و بدون هر هزینه اضافی است و نیشابور در هفت دوره برگزاری جشنواره فیلم عمار تنها شهرستان در کل کشور است که توانسته به موازات تهران و برخی از مراکز استان، مجوز تشکیل و تأسیس تنها دبیرخانه شهرستانی در کل کشور بگیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها